Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 776
Hei folkens,

Jeg er på utkikk etter ny laptop til vanlig bruk, ikke gaming.
Jeg bruker for det meste Opera, Vuze, Winamp og VLC-play3er samtidig, og på den minibærbare jeg sitter med nå sliter heftig bare jeg åpner youtube. Det er vel mye RAM jeg trenger? Sett litt på denne men leste at batteriet var så som så. Jeg er stor fan av gode batterier. Hjelp?
Sist endret av Cyberblack; 3. juli 2011 kl. 21:48.
Du burde vente til Jul og se .! Kommer sikkert til og komme nyere komponenter senere =)
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Du burde vente til Jul og se .! Kommer sikkert til og komme nyere komponenter senere =)
Vis hele sitatet...
Det kommer ALLTID nye komponenter. Skal du vente på det er du uten PC resten av livet
Finner du ikke noe her da.
Sitat av Crazyness Vis innlegg
Det kommer ALLTID nye komponenter. Skal du vente på det er du uten PC resten av livet
Vis hele sitatet...
Neinei =) Men han burde vell vente til Julen 2011 og se da ? Og ikke holde av en pc nå ? Og mente ikke at man skulle vente hele livet, Men til Jul. Ikkesant..
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Neinei =) Men han burde vell vente til Julen 2011 og se da ? Og ikke holde av en pc nå ? Og mente ikke at man skulle vente hele livet, Men til Jul. Ikkesant..
Vis hele sitatet...
Jeg tror du snakker om ting du absolutt ikke har snøring på. Jeg vil anbefale deg å bruke rettigheten du har til å ikke poste mer søppel.

On topic: http://www.klikk.no/teknologi/data/article673207.ece