![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
"Ødelagt" grønt?
Si at noen som ikke er meg fikk noe grønt å røyke på som var veldig fuktig enda. Så satte noen som ikke er meg sakene til tørk i ett syltetøyglass uten lokk over natta på ett mørkt varmt rom. Når noen som ikke er meg skulle røyke det dagen etterpå så fikk en som ikke er meg mye mindre effekt ut av sakene.
Var noen som ikke er meg helt teit?
| |
|
Don`t worry, you are just as sane as I am!
|
|
|
|
Sist endret av Marisa; 22. juni 2011 kl. 13:02.
|
|
|
#2 |
|
Jeg må bare spørre.. Er den personen deg?
| |
|
Lag deg en League of Legends account!
http://signup.leagueoflegends.com/?r...3b447332352351 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sist endret av caperno; 22. juni 2011 kl. 13:05.
|
|
|
#5 |
|
Når noen som ikke er deg fikk mye mindre effekt ut av sakene, var det da sammenlignet med å røyke noe som ikke er grønt?
Eller har noen som ikke er deg kjøpt for eksempel 1g fuktig grønt og fått mye mindre effekt enn da noen som ikke er deg kjøpte 1g tørt grønt? I så fall var det ikke teit av noen som ikke er deg å tørke det grønne, men det var teit av noen som ikke er deg å kjøpte fuktig grønt siden fuktig grønt er tyngre enn tørt grønt, og noen som ikke er deg ble derfor lurt. | |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Når noen som ikke er deg fikk mye mindre effekt ut av sakene, var det da sammenlignet med å røyke noe som ikke er grønt?
Eller har noen som ikke er deg kjøpt for eksempel 1g fuktig grønt og fått mye mindre effekt enn da noen som ikke er deg kjøpte 1g tørt grønt? I så fall var det ikke teit av noen som ikke er deg å tørke det grønne, men det var teit av noen som ikke er deg å kjøpte fuktig grønt siden fuktig grønt er tyngre enn tørt grønt, og noen som ikke er deg ble derfor lurt. En som ikke er meg fikk en god buzz kvelden før en som ikke er meg tørket det på denne måten, men det skal da sies at en som ikke er meg var supersliten og en paracet hadde nok gjort en som ikke er meg like susen
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det høres ut som den mystiske personen kun opplevde en svak tilvenning eller bare annerledes dagsform. Det psykiske har også mye å si, en person som ikke på noen måte er meg føler seg mindre påvirket om f.eks jointen er blandet med for mye tobakk, selv om mengden cannabis er den samme.
| |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja, den som ikke er meg er litt satt ut av at 12 timer med lokket av skulle ta vekk noe men noen som ikke er meg tenkte seg ikke på noen måte om for å få speed-tørket sakene og siden man ikke er en ekspert så kan det jo være en eller annen obskuritet for en som ikke har grønne fingre som gjør at slik massiv tørking ikke er optimalt men tvert i mot skadelig.....
| |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Det er iallefall ikke bra å røyke fuktige saker. Kvaliteten burde vært bedre etter at det er tørket, ikke omvendt. Tror som sagt at dette beror på andre ting, slik som dagsform osv. Dersom jeg har misforstått og du mener at sakene mistet vekt i løpet av de 12-timene, så er det som doseren sier helt riktig. Tørt veier mindre enn når det var vått.
![]() Slik det kom syntes en som ikke er meg at dette så ut som hastverks-høsting... | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Naar eg laag som blind og dauv, grov du paa meg med di Klauv;
ja du ville vekkja meg, upp til Leiken din med deg. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Livet er mye enklere på film. ~Selverklært entertainer~ Support: http://www.facebook.com/ArtPhilippines / http://art-philippines.com/
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
SWIM taktikken vil ikke redde deg fra noe som helst, hverken fra venner som snuser på forum eller politiet hvis det skulle i det hele tatt være en fare.
Enda en av de teite "liksomsikkerhetstiltakene". Samme som med "kodeord". | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vannkuring er faktisk kjent for å gjøre cannabis mer potent. | |
|
|
Sist endret av fetter; 22. juni 2011 kl. 15:58.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|