Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1342
Tittelen sier egentlig det meste. Jeg vet at PCen er bra nok, men er internettet mitt bra nok?


http://www.speedtest.net/result/1350574318.png Min internett tilkobling.

Bruker xSplit Broadcaster som program og skulle gjerne ha fått til og streame Starcraft 2.

Og jeg lurer også på om det er samme hvem side jeg streamer til eller om enkelte sider er bedre enn andre. Har prøvd justin.tv, men ingen andre. Det funker sånn passe greit, men det er MASSE små lagg. (På streamen ikke for meg når jeg spiller.)

Takk for alle svar!
Sett ned kvaliteten med programmet, vet det er en instilling for det der. Resolution kan du også sette ned :] Du burde uansett kanskje uppe uploaden din litt..
jeg synes .livestream.com funker utmerket. der kan du også laste ned livestream procaster som gjør det enda lettere
Vis du så Idra vs MC i går så lagga nok den uansett :P lagga hardt som faen hos meg og hos en kamerat som det aldri pleier og lagge oss, og det var lowest quality. ellers har jeg samme problem til tider men da bare skrur jeg ned quality eller refresher sia.

EDit , beklager vis du mente at DU skulle streame og ikke se streams
Sist endret av The Nameless; 21. juni 2011 kl. 11:07.
Trådstarter
32 0
Skulle streame selv, aldri hatt problemer med og se ting
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Streame ut på en tragisk ADSL-linje som ikke har en megabit opp engang er generelt bare å glemme hvis du skal streame til mer enn en person eller dersom du skal streame noe som har bedre kvalitet enn commodore64.
Du har alt for liten upload, blir ikke gå bra.
Det der går ikke
Trådstarter
32 0
Funnet ut det, tragisk at vi betaler at vi betaler 4k for det og ikke heller får oss vdsl som koster 1k mer.
Why so serious?
Sitat av xNameLeSs Vis innlegg
Funnet ut det, tragisk at vi betaler at vi betaler 4k for det og ikke heller får oss vdsl som koster 1k mer.
Vis hele sitatet...
Ja, altibox gir 20 ganger bedre linje til den prisen.
som sagt i tråden, uploadingen er et problem, men om du streamer til en server, så blir ikke ditt nett tregere av hver visning, da belastes serveren.