![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Uhm... Ny hjemmeside igjen..
Uhm ja.. Den tiden av året (uken
) igjen da.. Hvor jeg har laget ny hjemmeside.. Har laget noen i sommer som jeg ikke har postet her fordi jeg ikke syntes de var så bra, men denne er jeg ganske fornøyd med! Si deres ærlige mening her! http://carlo.fus.nu
| |
|
|
|
|
|
#2 |
|
lite fiksfaks og grafikk...
pent og enkelt å surfe gjennom... for å si det som får kjære venn tical ville sagt det: i liek it!
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dritbra! Men "cam" funka ikke noe spes i Opera.
Anyways, hvordan mekka du den flua (For det er vel det?) i forgrunnen? Du er vel en av favorittene til web-design compoen, når går den egentlig "av stabelen" ? PS! Det må være kult å kunne skryte av at man er født i Brasil. Har ikke akkurat samme imponerende virkning å si, "Jeg så dagens lys på Rikshospitalet".
| |
|
MarsMelons - netlabel for eksperimentell musikk.
|
|
|
|
Sist endret av AnaMorph0s|s; 7. august 2001 kl. 20:23.
|
|
|
#9 |
|
Takk for det allesammen!
Til felles-jøden: Det er en del av et brushsett som jeg lastet ned fra www.enfest.com .. | |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sånn london design deluxe!=)
| |
|
[SIZE=1]Jeg vil ikke gå på jobb, jeg vil gå på fylla!
Jeg er ingen hoven snobb, samfunnet har skylda![/SIZE] Per Bergersen Del en Quote |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
nei. den fadingen ser ut som et dårlig forsøk på noe sånn bevel and emboss greier. da er det bedre at du bare lager en en piksel tjukk kant rundt, men hvis du legger ut bilde uten fading så kan jeg se på det...
| |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jeg har for faen ikke den psd filen til den første der..
Men jeg har en gif hvertfall da.. Har lagt den opp som bakgrunnen så er det enklere å se hva som må gjøres. Takker Frittjaaff! ![]() [Edit]Da har jeg lagt til en 1 px linje rundt, og 'fixet' litt på bildet. Syntes det ble finere slik jeg hvertfall.. Hva syntes dere andre? | |
|
|
Sist endret av Carlo; 8. august 2001 kl. 17:02.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|