Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2242
Ble så forbanna av Playstation Network for et par dager siden, at jeg fikk lyst til å sette meg ned i godstolen og spille litt Banjo kazooie. For og mimre litt om barndommen..

Dreiv å leita nede i kjellern etter den gamle gode Nintendo 64'n. Var fjern som en dupp så jeg var nesten på vei til å gi opp! men så kom jeg over noe litt rart.. To spray bokser hvor det sto "Cannabis Spray 1, og Cannabis Spray 2 "

Er jo ikke helt normalt at folk har dette i hus, men har en familiemedlem som jobber i kriminalomsorgen, så jeg tenkte egentlig ikke så mye over det.

Men så fikk jeg lyst til å prøve å teste greiene på klærne mine osv.. bare for nyskjærrighet, men jeg tror kansje det mangler en ting..

For på sprayboksene står det at etter påføring av spray nr.1, så skal det brukes noen små "lapper?" som da skal strykes over stedet du vil sjekke.

Vet jeg er dårlig på å forklare.. Men er det noen som vet om det kan brukes noe annet en disse "lappene"?
spray sprayen på en post-it lapp. Tørk så over med lappen der du vil sjekke
Sitat av murloc Vis innlegg
spray sprayen på en post-it lapp. Tørk så over med lappen der du vil sjekke
Vis hele sitatet...
Har sett at politiet bruker qtips i lommebøkene til folk, også sprayer sprayen på qtipsen etterpå. Altså tørk først spray etterpå.
Husker ikke helt hvordan disse skal brukes. Men ja, som sagt, bruk limet på en postIT-lapp og stryk langs sømmen i bukselommene dine, nederst i lommeboka eller hvor du ønsker. Mener å huske at du sprayer på ETTER du har brukt lappene. Ved utslag så vil det vises med en blå farge.
Odd
Odd's Avatar
Trådstarter
Fikk testet det nå!

Tok lappen å strøyk den langs sømmen på lomma, spraya på lappen og det kom et rødt utslag. Ikke bra.. hehe

luktet skikkelig dritt av den sprayen..
Stilig, minner litt om CSI effekt, hvor de tar blod på en q-tips og sprayer på noe middel og er det blod skifter det farge
Sitat av hkr0016 Vis innlegg
Stilig, minner litt om CSI effekt, hvor de tar blod på en q-tips og sprayer på noe middel og er det blod skifter det farge
Vis hele sitatet...
Kjemi for nybegynnere. Finn et stoff som skifter farge i kontakt med det stoffet du ønsker å påvise, så har du det du trenger. Er selvfølgelig en fordel at det ikke reagerer på samme måten på så veldig mye annet.