Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2065
Hei!

Har lenge slitt med å få tak i General Portion (vanlig, ikke white) her jeg bor. Er den tatt av markedet eller er det andre grunner til at de ikke har den lenger her jeg bor? Irriterer meg.
Svaret er nei...
Vanlig general portion for du tak i alle steder
Trådstarter
Sitat av Popstickel Vis innlegg
Svaret er nei...
Vanlig general portion for du tak i alle steder
Vis hele sitatet...
Ikke her. Har sett på Statoil, Esso, Coop Mega og Rema 1000. Ingen har den så da må jeg ta til takke med White portion som jeg ikke synes er like god.
Merkelig,får da kjøpt det der jeg bor
Har ikke den minste anelse, men på meg virker det som de fjerner de "vanlige" og legger ut varianter i white (strong white)
Overallt her også. Ikke noen tegn til at den skulle være forsvunnet.
Har den på Mega ihvertfall!
Den er fortsatt i produksjon, spør på dagligvarebutikken/ellers om den er gått ut av sortimanget deres eller om dem enkelt og greit ikke solgte så bra så de tok den ut.
Fins overalt å skaffe her, men det smaker jo drit, så jeg bryr meg egentlig ikke.
Den finnes overalt her.
Kanskje de bare ikke er flinke nok til å bestille inn varer? General porsjon er den desidert mestselgende snusen hvor jeg jobber (riktig nok i Oslo), men det er ingen grunn til at det skulle være annerledes i Lom.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Rart.. Du burde prøve litt "større" butikker. Større butikker = bedre utvalg.
Strong white som gjelder;-)