![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Sterilisering?
Jeg nærmer meg nå 25. I den anledning har jeg lurt på om jeg skal sterilisere meg. Det er mange grunner til det, men de som veier tyngst er:
- Jeg ønsker meg ikke unger. Har aldri gjort det. - Jeg er, pr dags dato, ikke frisk nok til å ta meg av en unge. - Jeg vil ikke bidra til overbefolkning. - Jeg har alltid tenkt at dersom jeg skal ha en unge, vil jeg adoptere - jeg bidrar dermed ikke videre til overbefolkning, samt hjelper ett, eller flere, liv. Jeg lurer egentlig bare på om noen har erfaring med å sterilisere seg, og kanskje vil dele litt kunnskap? Er fryktelig nervøs for inngrepet, dersom jeg kommer frem til at jeg skal. Jeg har tenkt på dette i mange år, så det er ikke en tanke som plutselig har slått meg. | |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Om det er selve inngrepet du er veldig nervøs for, så mener jeg å ha sett på tv en gang at dette var et kjapt og enkelt inngrep. Som heller ikke tok nevneverdig tid eller krefter, du er nok oppe å hopper etter 3-4 dager vil jeg tro. Om du har operert andre steder så vil jeg tro det er veldig likt, narkose, evt lokalbedøvelse, inn å skjære og våkne opp.
Ang de moralske aspektet kan jeg ikke hjelpe, det må du nesten finne ut av og bestemme selv. Lykke til med valgene! | |
|
|
|
|
|
#6 |
|
En jeg kjenner gjorde det, og det var ikke noe problematisk nevnte han. Litt hovent og ømt 3-4 dager bare.
Såvidt jeg vet så er inngrepet reversibelt også! | |
|
Ingenting er som det er, det er hva det kan fåes til å se ut som.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
Jeg vet det ikke er noe komplisert, men jeg må betale det selv :/Strålende! Takk for svar! | |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Merk at den kun er reversibel innen en viss periode.
Det kan kanskje være en tanke å.. gjøre innskudd i en sædbank e.l. sånn for sikkerhets skyld? | |
|
<golder> Jonta: Du as. Bare "fuck the system!"
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Selve inngrepet er nok din minste bekymring.
Men husk nå på at det ikke er 100% sikkert. Noe jeg og 2 av mine søsken er et bevis på =) Så, ikke ta det som en selvfølge at du aldri vil bli far, selv om du har kutta strengen. | |
|
|
Sist endret av Blackkoz; 17. februar 2011 kl. 18:07.
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Nei, det er klart - det er alltid en viss risiko. Har lest mye om det - skal visst levere sædprøve etter tre måneder. | |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Eller er jeg helt på jordet? | |
|
Full kamerat: Du, jævla vekterfaen jeg er i slekt med advokaten til Arne Treholt, du veit han som slapp jævli billig unna.Vekteren: Ja, han fikk 20 års ubetinget fengsel.
Silent moment! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Du og dine to søsken? Burde de ikke luktet lunta da moren din ble gravid første gangen?
| |
|
Collidin' with the very air she breathes.
Gaming-PC: Guide m/ ordforklaringer. April -11 Edition. Mai -11 Edition. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
| |
|
|
Sist endret av Nekran; 17. februar 2011 kl. 18:17.
Grunn: skriveleif
|
|
|
#19 |
|
Men, hva om du angrer deg ?
| |
|
|
|
|