|
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#101 |
| |
|
ts3.jvmyhre.com:9989
En Teamspeak3 server åpen for alle pratesyke Freaks! ^ |
|
|
|
|
|
|
#102 |
Jeg kjøpte både det originale spillet og tilleggspakka (Vietnam) rett etter jul. Hvis jeg var deg ville jeg kansje ventet til BF3 kommer ut (det er jo ikke så lenge til). Men spillet blir jo billigere, og det er jo ofte salg på steam. Så det er jo opp til deg om det er verdt pengene
| |
|
|
Sist endret av Azarat; 22. april 2011 kl. 16:56.
|
|
|
#103 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
hvordan vil det være for en som ikke har spilt verken BF eller CoD å sette seg inn i Bf3? har spilt fps spillet CS:S i 5-6år på høyt nivå
Synd det ikke er noen demoer ute slik at eg får prøvd de eldre versjonene bare å kjenne på feelingen på denne type spill ;/ | |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Lurer litt på det samme. Føler på en måte at jeg har gått litt glipp av noe, men gleder meg som fy til BF3! Du kan forøvrig få COD4 i bukta, og den kan du spille multiplayer med. (gratis)
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Det er igrunn ikke vanskelig å bli passe god i noen skytespill. Vil man derimot bli veldig god må man nok investere en del timer og kansje ha litt talent. Men tror ikke det blir vanskeligere av at du ikke har spilt FPS spill på en stund.
| |
|
Whats God?
- You know when you want something really bad, and you ask for it. Gods the guy that ignors you :D |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Har et spørsmål ang. forhåndsbestilling. En kompis hadde hørt at om man ikke kjøper Battlefield via Steam, kan man ikke koble spillet opp mot Steam. (Dere skjønner, right?)
Kan godt være at han har misforstått noe, men kan noen bekrefte eller avkrefte dette? | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Alle spill kan du legge til. Gå til bibliotek og 'add non-steam game', om jeg ikke tar helt feil.
| |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Han har missforstått. Dette kan du gjøre med alle non-steam games.
| |
|
It's OK if you disagree with me. I can't force you to be right.
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|