![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Steelseries 5H V2 lydkontakt
Hei! Må si jeg var ganske usikker på hvor jeg skulle poste denne, men fant ut at diskusjon var en passende sted.
Problemet mitt er at på mitt SteelSeries Steelsound 5H V2 (jækla langt navn...) så har jeg fått problemer med den grønne lydkontakten. (vis du ikke skjønner grønn lydplugg, se her.) Har fått lokalisert problemet mitt at den kommer rett fra hodetelefonen. Det er veldig dårlig kontakt der, men har tilslutt fått delevis fikset problemet mitt ved å ha pluggen halvveis inne. Hodetelefonen er kjøpt på mpx for litt over 2 år siden. Spørsmålet blir da om jeg kan reklamere på den ved hjelp av min reklamasjonsrett? Eller blir det da et "bruker" problemet og dem sier at jeg har dratt for mye i ledningen osv. Takk og ha en snart god helg (i morra)PS: Jeg bruker den ekstra lange ledningen til å ha bak dataen. Har prøvd den uten den, forsatt samma problem. PPS: Jeg har IKKE USB varianten! | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hvor lenge hadde du det føre du bytta det? Noen som vet hvor kranglete mpx er på dette? Om de er det da...
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vel, det første kjøpte jeg på expert og hadde jeg vel rundt et år (kanskje litt mindre). Det var v1. Så fikk jeg penga tilbake å kjøpte nytt på lefdal. Hadde det i noen måneder før det ble ødelagt. (steelseries 5h v2 usb). Så få fikk jeg et gavekort på 1k, og endte med å kjøpe akuratt det samme, bare uten usb.
| |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dette er vel det som kalles bump. Jeg vet at det ikke er lov, men er det noen flere som har en idè om jeg kan klage på dette? Uten at det er min feil.
| |
|
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|