Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1428
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
no har eg vært i utlandet i 3veker og har ikkje fått med meg noe av det som har skjedd her i den tiden, men det som merks er jo at alle(ok, ikkje ALLE) har fått seg en sånn logo.
Nso har en, Carlo har en, xeqtr har en.. ja ok... 3 st.
Men er det non spess grunn til dette? Er det kult? Eg har lyst å være kul... hva skjer? Whatz up! whatz up y'all!
NSO har midlertidlig innført accsess til img i signaturen..kan hende iblis slår av funksjonen nå han kommer hjem fra "hotellet"
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Den funksjonen var vel slått av sånn at sidene skulle loade raskere for oss isdn/modem tenker eg, så den blir nok slått av ja...
Men mens funksjonen er på så ville det kanskje vært en ide å hive opp et fullscreen bilde av Carmen Electra?
Originally posted by MaLbOlGiA

Men mens funksjonen er på så ville det kanskje vært en ide å hive opp et fullscreen bilde av Carmen Electra?
Vis hele sitatet...
/me synes det er en ypperlig ide
Better than thou.
Originally posted by MaLbOlGiA
Den funksjonen var vel slått av sånn at sidene skulle loade raskere for oss isdn/modem tenker eg, så den blir nok slått av ja...
...
Vis hele sitatet...
Nope, Iblis bare hater slike bilde signaturer!
Det er jo en funksjon i control panelet som kan slå det av da.....
fritjaff har vel også bilde sign, men uansett, syns det er for dumt å innføre regel for 3 linjer sign, også får folk 1 bilde + 2 linjer osv.. Anyway; anbefaler deg å heller skaffe deg en leet kryptert signatur, sånn som min
Ja...fæt den =)
Better than thou.
Originally posted by zeth
fritjaff har vel også bilde sign, men uansett, syns det er for dumt å innføre regel for 3 linjer sign, også får folk 1 bilde + 2 linjer osv.. Anyway; anbefaler deg å heller skaffe deg en leet kryptert signatur, sånn som min
Vis hele sitatet...
Point taken zethz0r, skal fixe en sig etterpå så kan jeg ta bort de linjene.. Men nå må jeg ut og hjelpe pops med taket..
Originally posted by Carlo


Point taken zethz0r, skal fixe en sig etterpå så kan jeg ta bort de linjene.. Men nå må jeg ut og hjelpe pops med taket..
Vis hele sitatet...
No hard feelings? Se om du kan knekke min kode da, er bare dephic som har klart det til nå..
Åssn mekker du sånn sig da?
Jeg? Det finner du ut om du knekker koden
I helvet...vilken font er det derre da?
HA HA...knakk den=)ikke at det var så jæv..vanskelig da =)
du kopierer den bare inn i et vanlig tekstprogram (notepad f.eks) så knekker den seg selv, utrolig at du måtte få hjelp på irc for å knekke den
Hjelp?du svarte jo ikke på det... jeg måtte jo bare gjette meg fram årntli cracker jeg vettu(NOT)
Better than thou.
Originally posted by zeth


No hard feelings? Se om du kan knekke min kode da, er bare dephic som har klart det til nå..
Vis hele sitatet...
None at all my friend! None at all!
Originally posted by zeth
du kopierer den bare inn i et vanlig tekstprogram (notepad f.eks) så knekker den seg selv, utrolig at du måtte få hjelp på irc for å knekke den
Vis hele sitatet...
Trenge ikkje det engong, berre pastae den inn i adresselinja til I.E. Sparte et par sekund på det
Som Emanuel sier.
Hehehe fønny!

Sael™
bilde sign bugger ikke meg(inntil en viss str.), men signaturer
på 5+ linjer er bare extreeeeemt irriterende!
MaLbOlGiA : jeg synes du har en fin avatar jeg !
Den ligner sikkert 100% ! (hvorfor må du ha så-inni-hampen vrient nick? *slitsomt*)
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
derfor eg har den jævla avateren... trett etter å ha skrevet nicket lissom... :P