Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
Svar

Trådverktøy
Gammel 26. oktober 2010, 12:19   #21
NORDIC HOSTING

Medlem siden: okt. 2010
Sitat: Originalt skrevet av Herû Vis innlegg
Hei.

Jeg tenkte en gang (før jeg fikk lov til å ha sobdomenet hos zaprimus), at jeg skulle ha det hos prv.no, fikk gratis websideplass hos nettstedsenteret.com.
Hei! Vil bare si at vi nå har fått stengt ned siden prv.no - den blir innen kort tid lagt død. Jeg fikk tak i ham som er juridisk eier av selve domenet og han fortalte at dette er en siden som ikke har vært aktiv på flere år.. Telefonnr er til en giverorganisasjon.. Siden dette ikke er en side som er i drift, og en side som gir mye frustrasjon for oss (Nordic Hosting As) og for dem som ringer for å snakke med noe i prv.no, så blir siden bare lagt ned..

Jeg kan garantere at prv.no ikke har noe med Nordic Hosting AS og hvordan vi driver firmaet på. Vi er en seriøs aktør på lik linje med andre aktører i markedet (domeneshop as, isp huset as osv), dog ikke like store. Men vi serverer kvalitet til en ok pris, og forsøker å gi en strålende service..

Sitat: Originalt skrevet av Masi Vis innlegg
Hun sa at Skandic Network var ett seriøst selskap og han Dan Femoen som eide det var en seriøs mann som var aktiv i politikk, og det stemmer forsåvidt.

[/url]
Ikke alltid lett for en kvinne å få med seg alt ;-)
Men damen (meg) tar selvkritikk på dette :-)

Snakket med Femoen nå, og siden vil bli lagt ned umiddelbart. Han var ikke klar over at noen hadde overtatt nr (som han hadde sagt opp), og at noen fremdele prøve å registrere noe på siden. Det er flere år siden at denne siden har vært aktiv.. (mulig at dette har skjedd noe når registrar har lagt om serverene, at en gammel side har kommet opp igjen, og siden det er et domene som ikke er brukt på lange tider, så har det heller ikke blitt sjekket)
Men nå er i alle fall alt straks nede igjen....
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 26. oktober 2010, 12:27   #22
First-Price
Steco.Me
First-Price's Avatar

Medlem siden: april 2010
Sitat:
prv.no important notice

This service is no longer in use. We are sorry for all the trouble this has caused. This was an operative page years ago, and this service has not been active for years, but it has come to our knowledge that people still try to register here, and that our old number (82 01 00 55) is now used by an organization for giving-purpose (they charge 100NOK for just calling them)..
It has also come to our knowledge that people thinks that this site is a Nordic Hosting AS site, but prv.no has not anything to do, what so ever, with Nordic Hosting AS. Nordic Hosting AS is a serious company, that would never try to foul its clients.
To prevent more damages to clients phone record and Nordic Hosting AS we will close down prv.no immediately. As long as this has been a service completely free of charge, we do not feel that we owe our clients more than this notice. Take care!
jaja *10 tegn*

Gammel 26. oktober 2010, 12:58   #23
Liverbird

Medlem siden: jan. 2009
Så da får han tilbakebetalt de 100 kronene og alt er bare velstand? Denne tråden var akkurat som "Tv2 hjelper deg"

*Applaus*
Svar
Trådverktøy