![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Har UE i Norge krevd sitt første dødsoffer?
FVN.no - Her druknet 23-åringen
Aftenposten - 23-åringen druknet i redningsforsøk Kan jo unektelig høres ut som noe slags UE-relaterte aktiviteter? | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har mine tvil til at dette var et UE-relatert uhell. En heleridømt 41-åring som straks skal møte i retten for en voldssak, og to 23-åringer med tilknytning til diverse motorsykkelklubber, blant annet Hells Angels - som er ute og bedriver UE midt på natta? Høres litt merkverdig ut, to say the least.
Jeg gjetter ei narkosak av et eller annet slag. | |
|
|
Sist endret av ticks; 14. juli 2010 kl. 22:00.
|
|
|
#6 |
|
med en gang jeg leste saken i vg i dag så tenkte jeg på at det var UE rellatert jeg også :P men tviler mer og mer når jeg leser o saken rundtom og folkene innvolvert
| |
|
putting feathers in your ass doesent make you a chicken - Tyler Durden
Eg trenge ikkje å ha augene åpene, eg har sett tryne dåkas før -Tor |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hva er egentlig et sånt turbinrør?
(Jeg veit hva en turbin er, men for min del virker et turbinrør som et rør (som et menneske knapt klarer å komme seg inn i) som går fra bunnen av vannreservoaret og ned til turbinen. I så fall er det bra jobba å havne nedi der og en skulle tro at vedkommende da ble kvernet av turbinen | |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Stakkars fyr.. Må være helt forjævlig å daue der. Tenk hvor redd man må være når det er drit mørkt, og plutselig er du i et rør? Ingen som kan hjelpe heller
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Her er min teori,
41 åringen og 23 åringen som overlevde, skulle kvitte seg med han tredje. De skulle slippe han oppi turbinen for aldri å bli funnet igjen. Men Noe gikk galt, slik at begge falt oppi turbinen. 41-åringen drukna han andre og de tilkalte deretter hjelp via en kompis som skulle hjelpe til å få han opp derfra. Det var ikke meningen at kompisen skulle kontakte politiet. Bare vent og se. Etterforskningen kommer til å avdekke samme handlingsforløp! Eller så har jeg muligens sett for mye krim... Men jeg syns jo det var rart at han ene døde etter han angivelig hoppa ned for å redde 41-åringen. | |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Åja.. D'oh. Leste at han som overlevde var han som skulle kverkes :P
Apropos, http://www.youtube.com/watch?v=izzlN...1&feature=fvwp | |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vil igrunn også gjette på at dette er en drapssak.
Hvem i huleste klarer å falle ned i noe slikt? ![]() Tenkte tho automatisk på UE når jeg hørte nyheten. Men går man i dybden, så merker man jo at det ikke er tilfelle.. | |
|
|
|
|
|
#14 |
|
http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article778232.ece
Forklaring på noe av det som skjedde hvertfall | |
|
|
|
|
|
#16 |
|
De har iallefall tydeligvis hatt helt andre hensikter med besøket enn UE
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hva er egentlig et sånt turbinrør?
(Jeg veit hva en turbin er, men for min del virker et turbinrør som et rør (som et menneske knapt klarer å komme seg inn i) som går fra bunnen av vannreservoaret og ned til turbinen. I så fall er det bra jobba å havne nedi der og en skulle tro at vedkommende da ble kvernet av turbinen
| |
|
Gamle prosjekter: FreakenPC! Trønderhylle TG12
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|