Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 6006
Hei, lurte på hva som går galt når jeg skyter: Treffer åra i armen, ( i knekken på allbuen), får svar og alt virker som det skal, men ingen funk. samtidig virker det som om det bare "flyter" ut i armen, (biceps). Som om åra skulle vært "punktert" eller noe, også bare renner det ut i armen. Den blir hoven osv, Har jeg ødelagt åra for godt? event. Forlsag til andre injeksjons steder? Hvorfor skjer dette og hva kan jeg gjøre ?

På forhånd takk for svar, hilsen frustrert
Spør en Lege, Dem vet somregel mer om dette enn Den gjennomsnittelige Freaker!
Bare kutt ut den skytingen man! Det ekke bra liss..
kan hende den ikke er ødelagt for alltid, men bare må få tid til å leges.. bruk en annen åre det er forresten lurt å bruke flere årer generelt, for å slippe akkurat det der.
ppp
ppp's Avatar
Trådstarter
8 0
Sitat av slakte Vis innlegg
kan hende den ikke er ødelagt for alltid, men bare må få tid til å leges.. bruk en annen åre det er forresten lurt å bruke flere årer generelt, for å slippe akkurat det der.
Vis hele sitatet...
Regna med at det var det som var greia, så takk for tips . Til dere andre to: Handler ikke om å være pingle, men at jeg ikke har holdt på i 10 år, og ikke akkurat er en hardbarka narkis, så mener derfor at det fortsatt er unødvendig for meg å ty til slike drastiske injeksjonsmetoder som halsen, eller øyet.
vær så snill å ta dette som et tegn på at det ikke er bra å skyte. ble lei meg av denne tråden
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av FrankTheFarmer Vis innlegg
Regna med at det var det som var greia, så takk for tips . Til dere andre to: Handler ikke om å være pingle, men at jeg ikke har holdt på i 10 år, og ikke akkurat er en hardbarka narkis,
Vis hele sitatet...
Så stopp nå, før du ender opp som en hardbarka narkis. Skyting er ikke bra mann
Sist endret av djxfade; 17. juni 2010 kl. 11:35.
Om du er over 16 eller hva det nå er kan du gå til legen uten at foreldra dine trenger å vite det.
Det er ikke vits å gå rundt å vere engstelig nå du kan få profesjonell hjelp.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Vennligst hold dere til tema fremover.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Om du er over 16 eller hva det nå er kan du gå til legen uten at foreldra dine trenger å vite det.
Det er ikke vits å gå rundt å vere engstelig nå du kan få profesjonell hjelp.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal du gi råd når du ikke en gang er sikker på om det du sier er riktig? Om du har fylt 16 år så kan du gå til lege/psykolog med problemene dine uten at de kontakter foresatte. Men om det er fare for ditt liv eller din helse så kan personen kontakte hvem de vil uansett om du er 18, 25 eller 37 år.

Uansett situasjon så er proff hjelp det beste, sier meg enig i det.


Til trådstarter: Har du sett hva som skjer med armen til fyren i Requiem for a dream? Ikke digg. Fant ikke noe brukbart YT klipp.
ppp
ppp's Avatar
Trådstarter
8 0
Sitat av slakte Vis innlegg
kan hende den ikke er ødelagt for alltid, men bare må få tid til å leges.. bruk en annen åre det er forresten lurt å bruke flere årer generelt, for å slippe akkurat det der.
Vis hele sitatet...
Ingen som fikk med seg denne posten eller hva?

Og til dere andre som føler for å ytre deres tanker om noe helt uvesentlig: jeg startet IKKE denne tråden for å få moralprekner
Vil anbefale deg som slakte sier, bruk en annen åre.
Selv har jeg 3 stykker jeg veksler mellom, men til og med dette føler jeg egentlig blir for lite da de begynner og bli ganske sliten etterhvert.


Bare rundt armene der du allerede er, så har du isåfall 4 stk årer du kan bruke, har vedlagt 2 bilder som viser litt bedre hvor de er. (ikke se på de stygge armene mine ).
Du kan også, vist du legger hendene dine, med håndflaten ned mot bordplaten, så vil det mellom tommel og pekefingeren din finne en åre som er stor nok til og skytes i, men denne krever det litt trening for og skyte i.


Ellers så vist ikke det har blitt bedre innen 24 timer burde du ta deg en tur på legevakten, for ett bomskudd pleier og gi seg innen alt fra ett par timer til 6-7 timer, kommer helt ann på hvor mye du faktisk skøyt inni der?

En annen ting med bomskudd er att du får en kul på armen, stoffet flyter ut og danner en bul, denne vil være helt hard og størrelsen varierer ettersom hvor mye du faktisk skøyt.
Hei

Jeg leste raskt igjennom og jeg bare lurer på en liten ting. Hva skjer hvis man ikke treffer åra?
Sitat av Sawyer Vis innlegg
Hei

Jeg leste raskt igjennom og jeg bare lurer på en liten ting. Hva skjer hvis man ikke treffer åra?
Vis hele sitatet...
Vist du ikke treffer åren når du drar i pumpen vil det komme en luftboble inni, som ett vakum, og denne vil automatisk gå ut igjen når du slipper trykket igjen.

Men dersom du skyter vesken uten og treffe åren så vil du først og fremst merke att det er veldig vanskelig og trykke den inn, det bør være første advarsel om att du egentlig ikke burde forsette.
Skulle du være så uheldig og få trykt inn veske vil du kjenne en intens smerte i armen, som varer opptil 10-20 sekunder, og etterhvert vil du få en hevelse i armen der du har skutt inn vesken.

Det vil danne seg akuratt som en boble under huden, og det kan være veldig smart og massere på disse.
Disse kan også uivikle seg til stygge betennelsesår, men som oftes går det greit og huden din ordner opp selv i løpet av 24/48 timer og kulen forsvinner.
Sitat av djchain Vis innlegg
Vist du ikke treffer åren når du drar i pumpen vil det komme en luftboble inni, som ett vakum, og denne vil automatisk gå ut igjen når du slipper trykket igjen.

Men dersom du skyter vesken uten og treffe åren så vil du først og fremst merke att det er veldig vanskelig og trykke den inn, det bør være første advarsel om att du egentlig ikke burde forsette.
Skulle du være så uheldig og få trykt inn veske vil du kjenne en intens smerte i armen, som varer opptil 10-20 sekunder, og etterhvert vil du få en hevelse i armen der du har skutt inn vesken.

Det vil danne seg akuratt som en boble under huden, og det kan være veldig smart og massere på disse.
Disse kan også uivikle seg til stygge betennelsesår, men som oftes går det greit og huden din ordner opp selv i løpet av 24/48 timer og kulen forsvinner.
Vis hele sitatet...
Da ville ikke jeg bli en heroin bruker. Et bomskudd og alt dette skjer!
Har ofte bomskudd med amfetamin, har gått greit til nå... Men har veldig med hygiene og gjøre. + Du kan aldri garantere for hva som er inni stoffet, og dette kan også være med og skape betennelser...
Sitat av Sawyer Vis innlegg
Da ville ikke jeg bli en heroin bruker. Et bomskudd og alt dette skjer!
Vis hele sitatet...
Hvor kom heroin inn i bildet? For det første er ikke heroin det eneste rusmiddelet man kan «skyte»; for det andre er det mange måter å bruke heroin på.