Norsk Freakforum
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
Svar

Trådverktøy
Gammel 4. juni 2010, 15:53   #1
Thoresen

Registreringsdato: jun 2010
Sted: næ
Thoresen søker CS:S klan/klanprosjekt (vet IKKE om dette er rette plassen å poste)

Hei!

Eg søker då CS:S klan, etter et par mislykkede prosjekter, klaner (SPs, eXodus, Mg og Gold-Vision) Det som var problemet var at folk rett og slett ikke møtte opp og det syns jeg er for dumt. Det jeg søker er en klan, klanprosjekt som har klare ambisjoner for hva de vil oppnå. Jeg har hatt litt erfaring fra å være klanleder osv... I tilegg til disse problemene har klanene aldri vært skikkelig seriøse noe jeg også savner... Jeg mener ikke at dere skal være et PRO lag, men faktisk ha en ambisjon og ha lyst til å satse! Jeg har snakka med HybriD og jeg søker da til Mid team. Men jeg skulle sende til deg (Fa1th)Når dette er sagt kan jeg si litt om meg selv:

om meg:

* 15 år

* har en del erfaring, både fra klaner og CS:S generrelt (spillt i ca 2-3 år)

* har fin iq, kan noe tacs o.l.

* har fin aim

* er ca mid skilla (viss jeg skal sette en skill på meg)

* fav map: de_dust2, inferno... (kan flere baner, men det er de jeg liker best)

* fav våpen:

- primary: m4/ak (klarer meg fint med det meste)

- Secondary: Deagle, compact eller tactical

- gear: det jeg trenger/har råd til...

Det jeg forventer av klanen:

* ha et mål for klanen

* ha tilgang til vt og server (til matcher og pracc)

* kunne tilby pracc

* folk møter opp som planlagt til kamp og pracc

* ha en voksen holdning (mye kan skje i kamper o.l.)

* tørre og gi/få kritikk, etter kamper, pracc o.l.

Det jeg praccer på:
* enda bedre aim (kan aldri bli for mye)

* awp

* bli bedre i spillet...

* lære enda flere baner

Utdyping av punktene:
- om meg:
Jeg er som sagt 15 år og har en voksen holdning, jeg klarer å ta imot kritikk i kamp/pracc for å forbedre meg. Jeg har lys stemme til alderen å være, men det syns jeg ikke er noe problem det er ikke stemmen som bestemmer hvor god du er... Jeg har begynt å få god aim, spesielt med deagle, ak og colt. Det er ikke lett å sette skill på seg selv, for folk definerer skill på forskjellige måter, men jeg mener jeg er god. Banene jeg liker best er dd2, inferno og nuke. Den jeg kan best er dd2 der kan jeg alle spotsa o.l.
Men jeg liker også å spille på nuke og inferno, der kan jeg en del om spotsa, men øver meg på det. Det jeg som regel går med er ak/colt kommer an på om jeg er CT eller T. Men det skjer ofte at viss jeg er T tar jeg f. eks colt o.l. men det er de våpna jeg bruker mest. Ellers bruker jeg mye deagle, men har blitt god med glock nå... I tilegg liker jeg ganske godt compact.

- Info:
Eg har vært i mange klaner, noen mer seriøse enn andre... Men problemet blir til slutt at folk enten ikke møter opp eller hele driten går i oppløsning, grunnen til at jeg søker klan nå... Jeg er forresten en allrounder, klanen bestemmer hvor de vil ha meg.

- Forventningene til klanen:
Jeg forventer at klanen har et mål for hva de vil oppnå, det er viktig for å lykkes. Viss de har som mål å f. eks komme seg opp i css miljøet og bli gode nok til å delta i en liga (EnemyDown o.l.) I kamp må vi snakke sammen, da er det mest vanlig å bruke vt, så det mener jeg er et MUST for en klan generellt.
I tilegg bør dere ha en server sånn vi kan få til pracc og drille taccs og bli skikkelig kjent med spillestiler o.l. Dere bør informere alle folka om når det er kamp o.l. og da SKAL alle møte opp! ellers går det ikke an å drive en klan. I en kamp kan det skje uante ting som at en spiller ikke presterer som han vanligvis gjør, da skal IKKE medspillere begynne å sutre på han, det gjør det ikke noe bedre! det er bedre å opptre voksent å oppmuntre ham. Alle i klanen må klare å ta imot kritikk viss de gjør noe gale, men dette skal også gjøres på en skikkelig måte, ikke bare du SUGER bare gi opp.
Folk må også klare å gi denne kritikken skikkelig. Det er greit å ha spots for folka i klanen sånn som en som caller (tacs o.l.) og ha en som er god med awp som kan spotte...

- Det jeg praccer på:
Jeg har fått ganske god aim, men den må bare øves og øves så det er noe jeg tenker og fokuserer på. Ellers er jeg ikke spesielt god med awp (har blitt bedre) i tilegg så kan du aldri bli for god i spillet så det er jo noe jeg seff praccer på

- NB! jeg har vt/skype og headset...
- NB! vil du ha mer info, så bare spør.

- Kontakt meg:
Kontakt meg her (CatchGamer) på mail (kristhore@hotmail.com) eller på steam (thoresen1)

Mvh ThoreseN^Luck?
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 8. juni 2010, 10:24   #2
Kimbobo
J'adore le café
Kimbobo's Avatar

Registreringsdato: mai 2010
Sted: ramp
Kvalitetspoeng: 607
Tror du har brukt unødvendig mye tid på og skrive her.^^
Skal du søke clan, så spammer du channels på irc helt til du får svar.. mye mer effektivt enn og vente på svar her i 3 måneder før det kommer noen som faktisk er gira.

[Clanmatch @Quakenet ] søk der, kommer ikke til og ta så lang tid før du finner noe!

Never trust a skinny chef, except me!
Gammel 9. juni 2010, 09:52   #3
pearL1337

Registreringsdato: mai 2010
Sted: Lazytown
Kvalitetspoeng: 86
Heisann, der
Jeg søker etter klan, men jeg har verken mic eller tilgang til vt
Jeg er moviemaker, bruker meste av fritiden på det, så hvis du kan ha bruk for meg hadde det vært hyggelig
Gammel 9. juni 2010, 09:54   #4
Spesiellgnom

Registreringsdato: sep 2009
Sitat: Originalt skrevet av Thoresen Vis innlegg
Jeg er som sagt 15 år og har en voksen holdning
Nuff said.
Svar
Trådverktøy