Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1509
Hei!



vet dette er igrunn et SINNSYKT dumt spørsmål og regner med at mange dere vil tenke "off for en noob" o.l., men jeg vil være 999% sikker.


bestilte meg nettop HTC Desire uten abb. og har tele 2 abb fra før. så jeg lurte da på om jeg kan da bruke mitt nåværende tele2 simkort i HTC'en ?
Sist endret av imba; 26. april 2010 kl. 00:24.
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Så lenge telefonen ikke er låst til en leverandør går det helt fint.
Uten binding og operatørlås er to forskjellige ting.
Siden den er uten abb. så går jeg ut ifra at du kan trygt bruke tele2 simkortet! Har bestilt mobiler uten abbonemang jeg også for så og bruke mitt netcom simkort og det har gått knirkefritt.
Jaja, om du kjøper en mobil uten abonnement , så fungerer simkort du har ja.

Kjøpte meg en HTC Desire selv jeg for en uke siden, uten abonnement, og den funker som bare det med OneCall
imba's Avatar
Trådstarter
http://www.elprice.no/tele/mobil-htc...re-99hkz013-00

der er da den jeg bestilte, valgte det nederste alternativet, altså Uten Abonnement. såå det vil si at telefonen ikker låst og jeg kan da bruke mitt tele2 simkort?

Sitat av Yochi Vis innlegg
Jaja, om du kjøper en mobil uten abonnement , så fungerer simkort du har ja.

Kjøpte meg en HTC Desire selv jeg for en uke siden, uten abonnement, og den funker som bare det med OneCall
Vis hele sitatet...

herlig!

da takker jeg for svar!


edit: siden du kjøpte deg Desire, hva kan du si om den telefonen igrunn? kjenner ingen som har den så jeg har ikke fått vite noe om telefonen bortsett ifra det jeg har lest på nett
Sist endret av imba; 26. april 2010 kl. 00:29.