![]() |
|
|
|
#3 |
|
Tærje Makenna
|
Skal du ruse deg kan du spise 2-4 stykk første gangen. Du blir ganske sløv av de, og kan i dagene etterpå føle deg totalt strålende når sløvheten forsvinner, mens det fremdeles er litt igjen i blodet.
|
|
I put a spell on you... Yeah, eg delar ut trolldom og du klagar?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Adeptus exemptus
|
Det har 1000vis av pilleknarkere før deg sagt også...
|
|
<slashdot> ztaale: du er kongen av trolling med stil.
<ulldott> trolllls, folk kan ikke trolle.. trolling with style is an artform <Forconin> ztaale_: knows how |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tærje Makenna
|
|
|
I put a spell on you... Yeah, eg delar ut trolldom og du klagar?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
|
Jeg pleide å ta 15mg/1 kapsel til dagen. Funka veldig fint. Vil ikke råde deg til å ta mer enn 2 stk til dagen. Sobril er en beroligensmiddel, noen av den samme sorten som Valium. Ganske lett å bli avhengig så pass på
Ikke ta dem hvis ikke du trenger...Hvis du tar dem for å roe ned tempoet ditt, så ta en lite pipetrekk av no kiff
|
|
Ke Ke Keee-ede ?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
|
Selv avhengig av dritten begynte med en rivotril for å slappe av og før jeg visse ordet av det var Valium og rivotril en del av hverdagen da jeg tålte doser på 100mg diazepam med promille i tillegg så prøvde jeg Sobril å merka ikke en dritt så kan ikke anbefale det brukt det under avrusning 180mg per dag å nesten ingen effekt var nykter i 3 uker fra piller men fy angsten og noiaen tok meg også tilbake til gode gamle. Xanor kan være kjekt en gang i blandt. Og om man klarer få tak i Flunipam er jo det en slager bruker det selv om jeg tar sentralstimulerende i små doser men vil anbefale å være ekstremt forsiktig valium er min favoritt men Sobril gidder jeg knapt ta om det er gratis prøvde det av legen det jeg var rein men hjalp ikke angsten og måtte tilbake til valium og rivotril apodorm er bra for søvn å... Men vil anbefale å holde deg unna denne gruppa stoff mange som har tabba seg ut... Inkl meg selv men for å komme ned fra speed tur er 10 til 20mg valium okei for noen uten toleranse husker å gått våken 4 dager med 50valium og 2g speed for så å slå ferdig med 3 4 apodorm. Blir jævlig fort tilvendt:-S vær forsiktig
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dyslectic Mind
nFF Crew
|
Bare for å nevne det; Benzo abstinenser er seigere og verre enn opiat abstinenser. Men det er ikke dermed sagt at du vil få abstinenser etter 100 piller, men noe vil du nok merke. Fortsetter du i samme bane og du liker pille rusen kan du fort ende opp med 5-6 kjipe uker med abstinenser.
Sitat:
Men kommer nok til å være veldig moderat ved inntak i framtiden. Har heldigvis relativt god selvdisiplin.
__ Når det gjelder dosering så burde 3-4 tabletter gi deg en rus, mens 1 tablett fjerner angst og uro for en liten stund. Hvis du ikke har spist Benzodiazepiner tidligere anbefaller jeg ikke å spise type 10 tabletter "bare for å teste". Dette kan og vil resultere til minsket hukommelse om ikke blackout, og piller har en tendens til å gjøre folk om til kleptomaner, da spesielt hvis du blander de med alkohol. Vær varsom! |
|
.:. If you can't see God in all, you can't see God at all .:.
_________________ _______________________________ |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
|
Jeg har spist piller ved flere annledninger. Jeg tar gjerne 10-20stk (må le litt av meg selv, går aldri bra), med alkohol, hasj eller uten. Og jeg skal si at bare en dag med et slikt inntak skaper psykiske abstienser til de grader. Jeg er sur og nedfor gjerne opptil en uke etterpå. Siden jeg vet godt at dette er abstinenser så tar jeg ikke piller på gjerne et halvår etterpå for jeg vil ikke bli avhengig, men kan nok være lett for mange å døyve disse abstinensene med mer piller. Vips du begynner å bli hekta.
Har prøvd alt fra rivotril, xanor, flunipam til valium og sobril. Siden du har 10mg's piller så er vel en 5stk en fin og grei rus, men noe mer så begynner du å merke det kanskje en smule for mye. Sobril kan gjøre deg like gal som xanor, det avhenger bare av dosen så pass på å ikke få i deg for mye. Hold deg unna alkohol da dette gjør deg klin kokko
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
«Joo-jeok»
|
Oxazepam (virkestoffet i Sobril) demper følelser. Hvis du føler deg toppers i forhold til normalen på noe slikt, bør det være litt til ettertanke. Nå sier jeg ikke at det nødvendigvis må være noe galt, men tenk litt over hva du ser ut til å like.
|
|
Norsk Dvorak på Doomtech.net
Inneholder drivere og instruksjoner for Linux, Windows (2k/XP/Vista/7 32/64-bit) og Mac OS X (inkludert Snow Leopard). |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem
|
Tok 2 piller på 25 mg en gang etter jeg hadde tatt 2-3 trekk med hasj. Jeg fikk en "good feeling" opplevelse, og satt bare å smilte i et par timer. Sobril vil jeg se for meg som veldig avhengighetsskapende, men å prøve en gang syntes jeg var verdt det
|
|
|
|
![]() |
| Sosiale bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 uregistrerte) | |
| Trådverktøy | |
|
|