![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Bekreftede deltakere på TG
Jeg lurte på hvilke brukere her på forumet som skal på TG?
Da tenker jeg på de som har bekreftet billett og ikke folk som venter på at folk skal refundere. For at denne posten ikke skal bli utrolig kjedelig så kan jeg jo også spørre om noen ekstra ting: - Hva skal dere spille? - Hvilke compoer skal dere delta på? - Hva skal dere gjøre av andre aktiviteter under TG? - Skal dere i svømmehallen? - Skal dere ha hylle? Jeg skal selv på TG med 4 andre brukere her fra forumet og en "outsider" (haha). Vi skal vell spille mest Call of Duty Modern Warfare 2, men blir sikkert noe BF2 også. Jeg/vi har ikke tenkt å delta på noen compoer. Det blir nok også til at vi deltar på nFF aktiviteter hvis det blir noe av det. Hvis det blir arrangert svømmehall tur igjen, så deltar vi jo seff på det. Det blir nok ikke noe hylle på oss, men vi får se hva som skjer ![]() Mvh, Junkpal. | |
|
HOMEFUCKING KILLS PROSTITUTION
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jeg skal på TG med en 'outsider' også, blir nok mest CS 1.6 og CSS, men sikkert litt MW også.
Finner sikkert på noen andre aktiveter også. Skal ikke på no compoer. håper det blir en tur i svømmehallen. Og kjøper ne fin hylle på IKEA
| |
|
|
|
|
|
#6 |
|
- Hva skal dere spille?
MW2, CSS og FarCry 2 for det meste. - Hvilke compoer skal dere delta på? Ingen, tror jeg. - Hva skal dere gjøre av andre aktiviteter under TG? Tar det som kommer. Er usikker. - Skal dere i svømmehallen? Blir det tur joiner jeg. - Skal dere ha hylle? Tror ikke det. | |
|
"LSD is a tool to turn us into what we're supposed to be!" - Albert Hoffman
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
- Hva skal dere spille?
MW2, TM og diverse andre. - Hvilke compoer skal dere delta på? TM og den kreative kompoen i 3d rendering. - Hva skal dere gjøre av andre aktiviteter under TG? Tar det som kommer. Er usikker. - Skal dere i svømmehallen? nope - Skal dere ha hylle? en liten en | |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Blir Nok MW2, noe WoW og sikkert en haug med andre online spill.
Tror nok ikke det blir noe compo på meg Tenkte jeg skulle plage noen randoms med litt Gaffatape som jeg gjorde ifjor ![]() Må ta en tur i svømmehallen, skal tross alt holde meg våken hele tia så trenger en liten oppkvikker Tar muligens med meg hylle ja, vet ikke helt enda. Kommer litt ann på hvordan jeg kommer meg dit | |
|
Matoub: Dette forumet sprer seg som varmt hvetebrød på horemarkedet. Må si det har poppet opp mange spørsmål vedrørende prostitusjon i det siste. Hyggelig med en ny rase her inne.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Blir godt å komme seg på TG igjen....
Skal spille Call of Duty Modern Warfare 2, men skal nok spille en del BF: BC2. Jeg har ikke planer om og delta på noen compoer. Andre aktiviter.. Hmm.. Kanskje jeg skal være med å ta en kebab med folk fra forumet?!?! Tror jeg dropper turen til svømmehallen i år også. Om jeg skal ha hylle? Det var det som var planen da. Har ikke tenkt å lage noe avansert... Tenkte jeg skulle ta utgangspunktet i denne hylla, men bare for 1 person. | |
|
Jeg trenger ikke en fet signatur
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jeg og to venner skal på TG for første gang ever i år ^^' (han ene var der i fjor også)
Vi kommer til å game mest dota, og slenger oss på compoen for fun og pwnage! Andre aktiviteter enn compoer er jeg ikke noe kjent ved, men har lyst til å gjøre så mye fett som mulig ![]() Hylle hadde også vært konge, men tipper jeg klarer meg uten. Tipper det. | |
|
"Wouldn't it be said of him that he went up and came back with his eyes corrupted, and that it's not even worth trying to go up?"
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jeg og Restyle er bekreftede deltakere.
- Hva skal dere spille? Nå ser det ut til at Battlefield Bad Company 2 står på lista, men blir vel noe CS 1.6 inne i bildet også vil jeg tro. - Hvilke compoer skal dere delta på? Blir vel å knuse de andre i 1.6 compoen i år. - Hva skal dere gjøre av andre aktiviteter under TG? Gaming, babb (?) og eventuelt andre morsomheter som blir arrangert med eller uten nFF. - Skal dere ha hylle? Blir nok å finne frem hammer og sag snart, så blir det vel en fin ustabil jævel i år også. | |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jeg skal på TG med en kamerat, blir til at jeg sitter med AnimeNord
- Hva skal dere spille? Heroes of Newerth Global Agenda Warhammer Halo 3 Bad Company 2 Soul calibur 4 Stepmania C&C generals Dragon Age Left 4 dead 2 Warcraft 3 GTA 4 - Hvilke compoer skal dere delta på? Kansje noe kreativt 3d shit - Hva skal dere gjøre av andre aktiviteter under TG? Henge med nFF folk, babb - Skal dere i svømmehallen? Nei - Skal dere ha hylle? Den er allerede bygd, den er solid nok å bruke som køyeseng XD (2x2" med uteveggplater) | |
|
Di meir du drikk,
di mindre vit mun du i hausen hava. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Skal komme bort og poke deg Monkey_drone. Om jeg får vært med da.
Spille: - The waiting game Compoer: - Muligens foto Andre aktiviteter: - Syrebrilleløp om det blir (Nå får faen meg en hel gjeng ta ansvar og få med seg skibriller og LCD-folie. Jeg har ikke sjansen lengre, da jeg ikke skal hjem før TG) - nFF-babb - Andre nFFske aktiviteter - Foredrag - Det som dukker opp Svømmehall: - Neh, tror ikke det. Hylle: - Nope. Kommer sannsynligvis kun til å bruke PC for å følge med på nFF og #nFF.tg Edit: Merk: Ikke som deltaker. | |
|
<golder> Jonta: Du as. Bare "fuck the system!"
|
|
|
|
Sist endret av Jonta; 6. februar 2010 kl. 17:31.
|
|
|
#14 |
|
excuse me, fersking her, og har noen spørsmål.
hvor er the gathering, hva koster det, om det er i oslo eller lignende går det buss fra bergen? hvor lenge hvarer det? er dette bare ett gaming event? evt spill? gratis internett i prisen? hooke opp i bergen (er 15 år uten noen som helst gaming venner eller erfaring på feltet, i want to learn )hva bør jeg ta med? når er det? hvor kan billetter kjøpes? jeg har en dårlig bærbar pc, kan gjennoppretting hjelp pc med problemet at den er VEEEEELDIG treg? litt mange sprsm men håper det går ![]() har sykt lyst til å dra, så koselig ut ![]() send gjerne pm om å hooke opp takk for svar
| |
|
|
|
|
|
#15 |
|
www.gathering.org
Der er all info du trenger ![]() Gratis nett inkl i prisen. Formater pcen, letteste utvei
| |
|
|
Sist endret av Vegardino; 6. februar 2010 kl. 22:40.
|
|
|
#16 |
|
Ja, skal på TG. Drar med en gjeng på ca. 15 stk.
Hva skal dere spille? - Counter-Strike 1,6 , Battlefield 2, Battlefield BC2, LFS og sikkert noen andre som man plutselig får tak i. Hvilke compoer skal dere delta på? - Ingen.. Hva skal dere gjøre av andre aktiviteter under TG? - Diverse aktiviteter i Chillouten.. Skal dere i svømmehallen? - Nei Skal dere ha hylle? - Ja. Tomannshylle. | |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
JA, jeg skal på TG - og jeg gleder meg veldig!
- Hva skal dere spille?
Blir nok en del COD, men også diverse 360-spilling på meg! - Hvilke compoer skal dere delta på? Jeg skal være med i FIFA-kompoen hadde jeg tenkt. - Hva skal dere gjøre av andre aktiviteter under TG? Sove og dusje? ![]() - Skal dere i svømmehallen? Nei. - Skal dere ha hylle? Jepp! Returnerer med Blåhylla i år! | |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jeg og en kompis skal på TG.
Jeg skal ikke være med på noen kompoer hviss ikke det er noe spennende som er da.. jeg skal nok neppe i svømmehallen og finner nok på noen andre aktiviteter når det passer seg. Jeg kommer nok til og spille mest MW2 og litt CSS og andree online spill.. PS. er det mulighet for og kjøpe pc stash på TG? skjermkort osv. | |
|
hjemmeside, tysje.net
TG10 S28 R64, TG11 Creativ, TG12 Creativ, TG13 creativ S8 R1 |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|