![]() |
|
|
|
#41 |
|
Medlem
|
mye du kan bruke men vet ikke hvor mye bedre smaken blir prøv heller og mekk uten så mye tobakk sånn at hasjen dominerer smaken, men ikke for lite jointen må ikke brenne dårlig da det er jævlig irriterende å fikse på en joint som skeiver seg etter vært trekk.
Ting jeg kommer på i farta du kan bruke istedenfor tobakk: Aske som er helt rent, diverse urtemikser (tobaks erstatter, knaster osv) fåes kjøpt over nettet, hørt te er en mulighet og også dasspapir men anbefaler det ikke =) du kan jo prøve og toaste siggen for og fjerne mye av den ekle smaken, nikotin og diverse giftstoffer |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Medlem
|
Jeg bruker 0,5l ølglass + 2 sugerør teipa sammen
|
|
Feed your head.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Medlem
|
Jeg har aldri prøvd det selv, men te'en i teposene skal sikkert gå an å blande med? det er jo urter/knuste blader som minner litt om tobakkonsistensen.
Du kan også kjøpe frukttobakk/blunts(smakstobakk), de selger det ofte på plasser hvor de selger vannpiper
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Medlem
|
Jeg har hørt at det går an å bruke brødsmuler, men siden jeg røyker tobakk fra før av har jeg alltid gått for det. En ting jeg pleier å gjøre når jeg skal lage en ganske sterk og feit joint er å pusse tenna godt rett før jeg røyker. Altså rulle den ferdig, gå på badet og pusse tenna med en tannkrem med mye mint smak, gå rett bort å fyr opp jointen og du vil kjenne minimalt. Tannkrem smaken kan forsvinne iløpet av jointen, så hvis du fortsatt syns det er ubehagelig med rein tobakk/hasj smak så bare puss tenna igjen. Oppfordrer ingen til å røyke, da dette ikke er lov i dette landet. |
|
Misty mornin', don't see no sun. I know you out there somewhere, having fun.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Medlem
|
Du kan bruke oregano. smaken til oregano er ganske lik smaken til tent marijuana. så du kommer antageligvis bare til å kjenne weed smaken =)
|
|
Det var en gang... Men så ble den ombygget til en korridor
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Medlem
|
hva du definerer som mange behøver ikke være mange for folk flest. mange for deg = 3 stykk du kjenner som har hørt "mange" andre også gjør det?
Aldri hørt om det, og finner ikke mye kilder som tilsier "mange" gjør det. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Medlem
|
Bare mekk en joint med kent white, du kjenner nesten ikke tobakkssmaken.
Mekk ca. 0,5 og 1/2-hel sigg så burde det gå smooth.. |
|
"Cause one dog ain't enough and two is to few, it's me 'Three Dog' bringin' you all the music and news your little hearts can handle."
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Very Important Pyrotechnician
|
![]() Selv satt en kompis og jeg her i sofaen og lo som en flokk hyener i godt over 10 min i strekk. Jeg tenkte at det hele ble for dumt, men det var ikke mulig å stoppe. Dette hadde vertfall jeg ingen kontroll på. Har også opplevd ukontrollert smiling og rykninger i lårmuskelaturen etter å ha røykt. Noen personer er så opptatt av å leve etter klisjèer at det rett og slett blir for dumt. Som det å sitte å prøve å være "dyp" etter et par drag på bongen. Det syns jeg er slitsomt. Det blir litt som med alkohol syns jeg, man kan fint oppføre seg om man vil, men uerfarne folk oppfører seg gjerne slik man har hørt at det skal virke av andre folk. Du har nok sett fjortisser drikke seg fulle så du skjønner nok hva jeg vil fram til. Selv har aldri fått direkte angst av å røyke, men jeg har følt uro ovenfor ting som jeg aldri ville brydd meg om til vanlig. Feks. at hjertet mitt ikke høres helt friskt ut og at tennene er alt for følsomme. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Medlem
|
Er det ikke nettopp ukontrollert fliring som er klisjèen da? Men joda, er jo ganske bortkastet sitte å fokusere på å ha en annen opplevelse enn man egentlig har. Selv har jeg opplevd både ukontrollert latter og å bli "dyp".
|
|
It's fun fun fun fun fun til the pigs come 'round!
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Medlem
|
OT: stort sett de fleste urter som er spiselige, kan også røykes. Bunner vel ut i smak og behag. Du kan lese litt mer på norcan.org der MANGE har MYE erfaring. Og jeg tviler på Seltiner er medlem. |
|
Komme til onkel
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Very Important Pyrotechnician
|
![]() Men har man litt erfaring innen det å nyte gode urter vil man fort merke om en nybegynner sitter der og oppfører seg fjollete eller om han/hun har en ekte opplevelse. Det var dette jeg prøvde å sammenligne med alkohol. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Medlem
|
|
|
Opium for folket - Ville du stemt på en politiker som går på opium?
|
|
|
|
|
![]() |
| Sosiale bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 uregistrerte) | |
| Trådverktøy | |
|
|