![]() |
|
|
|
#1 |
|
Utestengt
|
Hasj på fredag for første gang
Heisan.
Som titlen sier så blir det Hasj på Fredag med kompis som jeg elsker ![]() Er litt "Fersk" men har lest på som ini helvete ![]() Gleder meg noe sykt ![]() Noen enkle spörsmål - Håller det med 0.2 G i förste jointen, ta ca 4-6 trekk og vente litt. så ta nytt. - Burdte jeg ha en sjokolade i nerheten ? + Litt brus ![]() - Kan rusen bli bedre om vennen min er en som får meg til å le og föle meg glad/bra uansett åssen jeg föler meg psykiskt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Ja på alle spørsmål!
Sosial setting er veldig viktig. sjokolade og brus er ikke bare utrolig digg når man er fjern, det hjelper deg også og "komme ned litt" hvis ting skulle bli for heavy. jeg tror du får en fin opplevelse ut ifra det du sier. lykke til! |
|
|
Sist endret av nZaal; 1. februar 2010 kl. 21:41.
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
0,2 g kan holde i massevis om det er godshit og du er nybegynner ikke alle som får funk første gangene da men det årner seg helt sikkert =)
sjokolade og noe drikke ved siden av er ikke dumt nei =) kanskje litt vann også man kan bli tørr i kjeften de første gangene og da er det alltid jævlig digg med vann JA! følelser blir ofte forsterket under påvirkning så vis det er god stemning blir det bedre rus kan si det slik :P |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Noen enkle spörsmål
- Håller det med 0.2 G i förste jointen, ta ca 4-6 trekk og vente litt. så ta nytt. - Burdte jeg ha en sjokolade i nerheten ? + Litt brus ![]() - Kan rusen bli bedre om vennen min er en som får meg til å le og föle meg glad/bra uansett åssen jeg föler meg psykiskt? -Det er veldig godt å spise godsaker når du er stein, men personlig liker jeg å nyte rusen litt først, siden du blir veldig fort nykter når du spiser søtsaker og drikker brus. -Det er både og. Kompisene mine har fått meg til å le når jeg har vært nedfor og stein. Alle reagerer forskjellig vet du ![]() Men håper du å kompisen din får en knall kveld! Lykke til =) |
|
|
Sist endret av Bluish; 1. februar 2010 kl. 21:45.
|
|
|
#5 |
|
Tærje Makenna
|
Bluish: For mye, om dette er goodshit og toleransen er lav, kan føre til et helvete uten like.
Hold dere til den planlagte prosedyren og fyll heller på om dere ikke kjenner noe... Forøvrig virker det som om dere absolutt har grunnlaget for en smooth førstegangsopplevelse! |
|
I put a spell on you... Yeah, eg delar ut trolldom og du klagar?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
|
Men utenom det virker det som om dere kan få en flott kveld. Vil også igjen presisere, siden dette er din første gang, at det er smart å begynne smått (0.2-0.3g) og fortsette med mer hvis du føler for det. Lykke til! |
|
... Men det kapittelet tar vi etterpå.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
|
Dette høres veldig bra ut! At du har lest om Cannabis er et stort pluss!!
Ganske sikker på at du kommer til å få en god førstegangs opplevelse med Cannabis. Bra du prøver med en venn som du er glad i! Husk på at du kan føle litt ubehag (høre/Kjenne at hjerte dunker fortere enn vanlig, litt skjelven eller andre småting), men då må du bare slappe helt av, for det går som regel alltid bra Sett på noen sanger fra Led zeppelin er en annbefaling fra min side.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Utestengt
|
Takker for svar. Det er veldig bra stuff. Kosta 120 for hasj
![]() Jag tar 0.2 (P.s det er bare jeg som ska röyke, kompisen skal bare hålle meg til selskap) :P fordi det er bedre med for lite en for mye ![]() Noen sier noe om en hjernhjelm eller noe sånt. Att man får en slags "Hjelm" runt hode. Kan noen utdype seg litt på det :P? Heisan.
Som titlen sier så blir det Hasj på Fredag med kompis som jeg elsker ![]() Er litt "Fersk" men har lest på som ini helvete ![]() Gleder meg noe sykt ![]() Noen enkle spörsmål - Håller det med 0.2 G i förste jointen, ta ca 4-6 trekk og vente litt. så ta nytt. - Burdte jeg ha en sjokolade i nerheten ? + Litt brus ![]() - Kan rusen bli bedre om vennen min er en som får meg til å le og föle meg glad/bra uansett åssen jeg föler meg psykiskt? Noen sier noe om en hjernhjelm eller noe sånt. Att man får en slags "Hjelm" runt hode. Kan noen utdype seg litt på det :P? |
|
|
Sist endret av Kk-f; 2. februar 2010 kl. 07:15.
|
|
|
#11 |
|
Utestengt
|
Jeg mener ikke att jeg föler meg dårlig psykiskt/mentalt.
Men han kompisen kan få meg glad selvom jeg er sur ![]() Når jeg sier jeg har lest mye da mener jeg mye. I Cirka 8Mnd har jeg lest og sett filmer på youtube. Sett på dokumenter filmer. Så jeg er si og så ganske pålest ![]() Jeg skal si ifra åssen det gick! Takk til alle! Happy 420!
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
|
du får kose deg :P
men første gangen pleier ikke å gi så bra effekt. men det ser ut som du har bra settings å kan få en Chill dag med kompisen din
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem
|
Vanligste for førstegangsbrukere å få noia for som jeg kommer på i farta er: foreldre, hjertebank, fremmede og slikt.
Pass på at du har alt i boks med foreldrene dine så du ikke trenger å snakke med dem mens du er påvirket. Fysiologiske ting som hjertebank, luft i hjertet, luft i hjernen skjer ikke, det er bare lett å la seg rive med på et paranoid tankekjør. Bare så du vet det. Og til sist er det bra du gjør det med en god kamerat. Det virker som du har det meste satt for en god kveld. Bare ta det rolig og ikke pøs på med for mye, for fort, så får du nok en hyggelig kveld skal du se |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Utestengt
|
Vanligste for førstegangsbrukere å få noia for som jeg kommer på i farta er: foreldre, hjertebank, fremmede og slikt.
Pass på at du har alt i boks med foreldrene dine så du ikke trenger å snakke med dem mens du er påvirket. Fysiologiske ting som hjertebank, luft i hjertet, luft i hjernen skjer ikke, det er bare lett å la seg rive med på et paranoid tankekjør. Bare så du vet det. Og til sist er det bra du gjør det med en god kamerat. Det virker som du har det meste satt for en god kveld. Bare ta det rolig og ikke pøs på med for mye, for fort, så får du nok en hyggelig kveld skal du se ![]() Men kan du utdype deg på det folk kaller jernhjelmen? :P Noen som kan det ?Ett siste spörsmål er hasj noe vanskligere en tobak å få ned? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem
|
Det er nok bare et begrep å forklare en av sensasjonene noen opplever under påvirkelse av cannabis. Jeg har aldri opplevd akkurat det, men andre små sensasjoner som rykninger i beinet, eller at jeg blir trukket i forskjellige retninger. Det finnes ikke noe fasitsvar på hvordan du opplever rusen, så du får nesten bare prøve deg fram selv.
Tja, jeg synes tobakk er vanskeligere å få ned fordi nikotinsjokket kan gjøre meg kvalm siden jeg ikke røyker til vanlig. Røyker du til vanlig opplever du det nok ikke som så vanskelig, hvis du ikke røyker til vanlig vil jeg anbefale deg å prøve med en mild tobakk(akkurat hva slags tobakk som er mild skal du få søke opp selv). For å utnytte\få mest effekt av greiene deres burde du trekke deg godt inn, og holde det inne en lengre enn med vanlig røyk. Men siden du får så mye informasjonen din om cannabis her, har jeg også lyst til å oppfordre deg til å bruke det ansvarlig. Selv om flere av medlemmene på forumet her er for legalisering av div. årsaker, så er de fleste her enige om at overdreven bruk av cannabis medfører risikoer, det bare kommer ikke like godt til syne i trådene fordi det ikke er noe å diskutere. So use your head
|
|
|
Sist endret av Picard; 2. februar 2010 kl. 17:18.
|
|
|
#17 |
|
Medlem
|
Sitat:
...men andre små sensasjoner som rykninger i beinet
Sitat: Originalt skrevet av Wikipedia
The neurological reason for hypnic jerks is not fully understood, although the two dominant theories suggest that as a subject's heartbeat and breathing slow down, hypnic jerks occur as a natural part of muscular transition or that as a subject falls asleep, their muscles begin to relax and cease working, causing the brain to believe that the body must be falling through air. It is thought that this causes people to thrash their limbs in an attempt to catch something or turn oneself upright.
|
|
Tidligere 'Viva la sk33to'.
AtXbYeA: Alle porter åpne mot en server er noe du gjør bare hvis du har fire tusen kromosonfeil og mangler penis og rektum. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
God's own prototype
|
|
|