![]() |
|
|
|
#1 |
|
Don't panic
Administrator
|
Freakforum.nu er historie!
Ro ned, topic var ganskje litt for tabloid
![]() Vi har, som dere nok har fått med dere, flyttet over til vårt nye hjem: freak.no. Vårt andre domenebytte. Første gang var fra iblis.nu til freakforum.nu. Vi kommer selvfølgelig til å beholde freakforum.nu for videresending av trafikk. Grunnen til byttet er fordi vi nå kan fokusere litt mer på det generelle "freak"-merket, og ikke være så låst til "forum"-delen. I tillegg skader det ikke å ha .no når vi tross alt driver med Norsk-å-sånn her på bruket. Dere sparer jo også nå 0,05 sekunder når dere skal skrive inn adressen. 7 sekunder hvis dere er Stephen Hawkins. Det er, som vanlig, garantert et lass med bugs jeg ikke har funnet enda -- så vær snill å melde ifra hvis dere finner noen
|
|
|
|
|
|
Sist endret av nso; 7. januar 2010 kl. 00:18.
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
tar lengre (for lang) tid før KP blir lagt til. Dette gjelder vell forsåvidt hele siden? Andre som erfarer det samme?
Ellers er jeg positiv til nytt domene! You go
|
|
Opium for folket - Ville du stemt på en politiker som går på opium?
|
|
|
|
Sist endret av EpicSnusBox; 6. januar 2010 kl. 23:28.
|
|
|
#4 |
|
Don't panic
Administrator
|
Du må nok akseptere nytt sertifikat for java-appletten. Nøyaktig hvordan det gjøres er jeg usikker på. Prøv å tømme cachen til java (høyreklikke på ikonet i systray og hacke ivei)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
Nydelig, bra jobba! Freak.no<3
![]() Nå er det vel kanskje på tide med ny logo også eller? |
|
Toll på Svensk er Tull. Må si meg ganske enig med Svenskene gitt.
|
|
|
|
Sist endret av Cyan; 6. januar 2010 kl. 23:30.
|
|
|
#7 |
|
Don't panic
Administrator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
|
|
|
Jeg har en tegneserie, jeg. Nye striper fra 16. august.
Også har jeg en portefølje og en blogg. Latskap er bare et simpelt uttrykk for min utrolige evne til å leve i øyeblikket
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
|
Kjempeflott med lettere domenenavn!
![]() Ble litt bekymret da pop-up-boksen sa: "VI ER SNART TILBAKE". Tenkte litt at siden skulle stenges. Uansett, kjempeflott!! |
|
When your life is defined by a single action, you change the concept of time.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Don't panic
Administrator
|
Det er ikke til å legge skjul på at det er designendringer på plakaten i fremtiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem
|
bugreport: får en del internal server error når jeg åpner tråder, ofte når det er kommet flere innlegg enn det som vises på forsiden.
eller, en del var å overdrive, har bare skjedd tre ganger i kveld, men F5 (<3) løser det problemet
|
|
nFF-treff i Kristiansand: http://freak.no/forum/showthread.php?t=161704
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Don't panic
Administrator
|
Du får rapportere om det skjer igjen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem
|
På grund av den her posten så kommer mange freakere til å prøve å gi kp til hverandre bare for å se om det virkelig er sant.
|
|
Dette innlegget har følgende tillegg:
|
|
|
|
|
![]() |
| Sosiale bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 uregistrerte) | |
| Trådverktøy | |