Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1087
Jeg studerer nå førsteåret av et 5årig studie, og her lærer vi grunnleggende kunnskaper vi må ha med oss resten av livet.

Vi bruker its learning, og får quiz oppgaver for hver modul.

Er det noen måte jeg kan kopiere disse quizene og kjøre de i offline modus?
De blir jo fjernet når jeg er ferdig med første året, men kan være greie å ha for repetisjon i tiden fremover.

http://www.sameshow.com/quiz-creator.html - noen som har erfaring med dette?
Sist endret av cas; 9. november 2009 kl. 16:24.
Sikker på om disse quizene blir fjernet etter første året? Vi bruker også It's learning på skolen vår og jeg fant ut iår at hvis du går inn på fag, og velger "alle" i dropdown-menyen til høyre så kan man gå inn på fagene man har hatt før og se på innleveringer, tester og sånt som man har hatt før.

Tenkte at det kanskje er en mulighet for at du kan finne igjen quizene ihvertfall de 5 årene du går på skolen der
cas
cas's Avatar
Trådstarter
Skal ikke gå samme skole.. Dette er bare grunnleggende kunnskaper vi må ha for å fortsette. Den andre skolen bruker FiFF..
Hvorfor henvender du deg ikke til lærerene om dette, eller kontakter it's learning direkte? Det kan da ikke være så vanskelig å kontakte de som faktisk har peiling på dette systemet.

http://www.itslearning.no/kontakt
cas
cas's Avatar
Trådstarter
Sitat av prenix Vis innlegg
Hvorfor henvender du deg ikke til lærerene om dette, eller kontakter it's learning direkte? Det kan da ikke være så vanskelig å kontakte de som faktisk har peiling på dette systemet.

http://www.itslearning.no/kontakt
Vis hele sitatet...