Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 731
Hei,

Jeg la inn en rein installering av Windows 7 Ultimate Ed. til ei venninne av meg. Alt så ut til å fungere, men i går - vel en uke etter at vi la inn W7 fortalte hun at programmer til stadighet fryser, og velger å ikke svare uavhengig av hvor lenge man venter. Dermed må hun lukke programmet, miste alt arbeid for så å starte det igjen om hun skal bruke det. Som dere kanskje skjønner, dette er ikke noen optimal situasjon, og jeg leter av den grunn etter en løsning.

Hun har en bærbar Dell Inspiron 9400-maskin. Det var tidligere Windows XP SP3 på den, og dette kjørte bra, til tross for at PC-en ble tregere og tregere grunnet for mange programmer etc.

Så, hva kan jeg gjøre? Har noen forslag til hva man kan prøve å gjøre?
Kan dette løses ved hjelp av kompitabilitetsmodus eller "kjør som administrator"? Har hatt forskjellige problemer, og noen ganger har det hjulpet.
Jeg er ikke hos henne nå, men skal sjekke. Skal også forsøke å oppdatere alle drivere. Takk for svar. Vi får håpe det funker, skal si ifra om hva som skjer.