|
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
budsjettkostyme til halloween
det har seg slik at man må på et slikt halloweenselskap igjen, også må man kle seg ut. jeg er ikke så ivrig på halloween, og skal bare dit fordi jeg føler meg pliktig. men nok om det. jeg gidder nemlig ikke legge masse penger i en kostyme når jeg ikke synes sånt er så gøy.
er det noen som har noen billige kostymeforslag som ikke har blitt gjort en million ganger før? | |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dra på feltøvelse med militæret i 2 døgn. Du får masse aktivitet og får verken spise, vaske deg eller sove i denne perioden. Da vil du se bra ut til festen.
| |
|
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis.
Dante Alighieri |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jeg kan gi deg en helt custom idé til kostyme faktisk, fant på nå! Kle deg ut som en black box! Du vet, de som finnes i fly osv. Nå vet ikke jeg hvordan de ser ut eller om de engang er svarte, men det vet forhåpentligvis ikke så mange andre eller.
Here's how: finn en stor pappeske (typ fra pc eller hvitevarer eller tilsvarende), mal den sort og lag hull til diverse kroppsdeler, og fest på f.eks bukseseler sånn at den ikke glir av når du har den på. Så tar du på deg sort genser, stillongs, lue og hansker, og ta-dah! Om du er litt lat kan du jo bare droppe pappeska, og heller surre en t-skjorte på huet (finnes videoer på tuben) og være ninja. ...eller kle deg ut som jente, da. Alltid en vinner. | |
|
...er det så vanskelig? Ehe.
|
|
|
|
Sist endret av Åndssvak_Form; 18. oktober 2009 kl. 01:53.
Grunn: typo fuckage
|
|
|
#5 |
|
Kom som du er, men ha med deg en diiiiger slakterkniv på innerlomma...
Perfekt seriemorder kostyme.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
En kompis kledde seg ut som seriemorder en gang, tok på seg litt tragiske klær og stygge briller, voilà. Jeg gjetta Jeffrey Dahmer tvert jeg så ham. (som egentlig var både kjekk og stilig, så det gir egentlig ikke mening haha.)
..but then again, ikke superoriginalt. | |
|
...er det så vanskelig? Ehe.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Intærn lægger
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Enkelt, se på de kortstokkene som er med i Alice in Wonderland og lag de. Da tar du bare et hvitt laken og er f.eks ruter ess, tar på deg røde bukser/stilongs/tights og en rød hettegenser. I tillegg lager du deg en stav med en pinne og litt papp. Og for å gjøre kostymet overlegent og originalt, tar du med deg det kortet fra kortstokken som du er (f.eks tar med deg ruter ess hvis du vil være det) og viser det til folk med frasen "du var hyggelig, her er visittkortet mitt"
Jeg brukte dette på disneyfest for 1 uke siden, aldri hatt så mye oppmerksomhet på et utested før :P Og så er det selvfølgelig obligatorisk å dra masse tørre kortvitser som f.eks når du introduserer deg : "jeg heter x, du tror kanskje jeg er kort, men jeg er egentlig lang" Kjempeartig! Bilde: http://www.alice-in-wonderland.net/a...he-cards-3.jpg | |
|
|
|
|
|
Sist endret av ACHaavard; 18. oktober 2009 kl. 11:56.
|
|
|
#15 |
|
Foreslår Svampebob kostyme jeg. Slår an som oftest, du er jo heldig om du har en eller eventuelt to skummadrasser liggende da, om ikke blir det litt mer tricky. Ideen er jo om du har to, å ha en inngang, høl til fjeset ditt, litt maling for å
lage svamp-effekten på kostymet, buksa, slipset, så bør du finne frem noen funky sko og ellers er jo hva en tilegg du legger til det hele opp til deg. Syns det var konge da jeg kom ut av samfundet her i trondheim og gikk selv bare med skullhoodie at svampebob og brannmann Sam tråkka bort til meg og ville ta bilde med meg. epic! | |
|
"If it looks like i don't give a damn, I most likely don't"
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
tenkte black bow, og gikk litt videre. jeg kan være en rubix cube?? likte også ideen om å gjøe pappesker til en robott
roboten på bildet er nok lett å lage. da blir det sikkert halloween i år også da. flere ideer?
| |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|