Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 983
Jeg som sikkert mange andre har ett problem når det gjelder reklamer på internett sider. å de forbanna flash reklamene tar livet av min google chrome, de gjør den treig å hakkete, ja.. jeg har ikke den beste pc`n, den er vell litt over ett år gammel å er en helt enkel acer bærbar.

jeg trenger noe som kan helst fjærne ALT av reklame på sider, men iallefall flash reklame, tips, triks eller program hadde vært heeelt konge. takk!
Avinstaller flash player?
Trådstarter
97 2
jeg vill jo ha det til andre ting, f.eks. logg inn til nett bank osv.. så jeg må jo ha den, men jeg vill bare ha noe som stopper reklamer osv, er det mulig?
Hvis flash ikke er en del av sider du bruker, men kun i reklamer, så kan du avinstallere pluginen. Dog er dette neppe et alternativ i praksis.
Enten Opera (innebygget) eller Firefox med noscript eller flashblock utvidelser kan blokkere flash.
Hvis du fortsatt vil benytte chrome (sannsynligvis) må du nesten vente til de får støtte for utvidelser på samme måte som firefox. (Og det tror jeg de jobber med å få til i versjon 4, hvis jeg ikke husker feil)