Norsk Freakforum
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
Svar

Trådverktøy
Gammel 12. juli 2009, 21:02   #1
Cellehack

Registreringsdato: okt 2008
Sted: Oslo
Kvalitetspoeng: 10
HTC S710 passord problem!

Hey!

Fikk en gammal HTC S710 i dag a fatter'n... når ejg slår den på er den passord beskyttet, altså jeg slår den på, må skrive inn et passord min far har lagt inn(har spurt han, han kom med en del, men ingen funka(passord assa)) før man kan skrive inn PIN koden sin! har noen peiling her om hvordan jeg kan gjenopprette tlf slik at dette fjernes? eller simpelten bytte passord, hva som helst !? :-D

Space is the Place
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 12. juli 2009, 21:08   #2
moridin
Logotytme?
moridin's Avatar
nFF Crew

Registreringsdato: des 2002
Kvalitetspoeng: 1426
legg inn ny software på telefonen, skal vel kunne gjøres via activesync på en pc
Gammel 12. juli 2009, 21:10   #3
Cellehack

Sitat: Originalt skrevet av moridin Vis innlegg
legg inn ny software på telefonen, skal vel kunne gjøres via activesync på en pc
Joa, men når jeg kobler den til pc'en kommer den veiviser greia opp, ikke sant? så sier jeg ja, instaler og det. så blir den ikke vellykket, det skjedde noe feil under innstalasjonsn :S

Space is the Place
Gammel 12. juli 2009, 21:56   #4
datagutten
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar

Registreringsdato: nov 2005
Sted: Kolbotn
Kvalitetspoeng: 141
Prøv å la den ligge uten batteri en stund. Jeg fikk en slik som hadde ligget uten batteri en stund og da hadde den glemt alle instillinger og data. Vet ikke hvor lenge den hadde ligget uten, men mulig du finner noe om det i bruksanvisningen.

Gammel 12. juli 2009, 22:00   #5
Cellehack

Sitat: Originalt skrevet av datagutten Vis innlegg
Prøv å la den ligge uten batteri en stund. Jeg fikk en slik som hadde ligget uten batteri en stund og da hadde den glemt alle instillinger og data. Vet ikke hvor lenge den hadde ligget uten, men mulig du finner noe om det i bruksanvisningen.
Okey, takk fattern tar den med på jobben i morra, de som driver med IT der skulle fikse dt !^^ Men takk for all hjelp, det funker vil jeg tro, har testet det selv med en annen mobil.

Space is the Place
Gammel 12. juli 2009, 22:58   #6
Nenzo
Nenzo's Avatar

Registreringsdato: apr 2005
Sted: Ålesund
Kvalitetspoeng: 184
Det er bare å kjøre en hard reset på den så tar du bort koden... google etter "htc 710 hard reset", er en key combo du skal holde inne, for å så slå den på. Denne tar bort passordet du beskriver, også kjent som låsekode

I don't understand why women want to be equal when they could be better. That shows a lack of ambition to me. Which is why men are better.
Svar
Trådverktøy