Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1679
En venn av meg har kjøpt et par kapsler som visstnok skal inneholde psilocybin, no sentralstimulerende (sikkert speed) + ketamin.
Dealern dyrker selv sopp og har laget kapslene selv.

Hva er sannsynligheten for at dette stemmer? Hvordan ser ektrahert psilocybin ut hvis vi velger å ta en titt?
Går det an å ta det nasalt for å oppnå forsterket effekt?
http://www.shroomery.org/forums/show.../Number/591324

Hvis du blar litt nedover der, skal det være et bilde av psilocybinkrystaller. Aner ikke hvordan det blir hvis du blander det med speed og ketamin though. Litt lysere kanskje? Uansett så kan fargen på ekstrakten variere litt tror jeg. Men brunaktig skal den iallefall være.
Oh, og en ting til, er det kun psilocybin, eller er det en ekstrakt fra soppen? Da er det jo diverse andre alkaloider og grimsgrams i samme mølja.
Ingen her kan vel si sannsynligheten for at det stemmer.
Psilocybin brytes ned rimelig kjapt. En tanke er at det kan være 4-AcO-DMT, som konverteres til psilocin akkurat sånn som psilocybin, og dermed vil ha lignende virkning. Rimelig dyrt stoff, til og med rett fra RC-suppliers.

Første tanken som slår meg er at dette må være en jævlig fet partykapsel :P men ikke snort den, varigheten på de forskjellige stoffene vil endres da og opplevelsen kan fort bli ødelagt, litt for intens/kortvarig i starten og dabbe av noe voldsomt siden det er ketamin i. Snorting av psilocybin har jeg forsåvidt aldri hørt noe om.

Regner med dette var ganske dyre greier, mtp. stoffene som er i?
Så lenge det lagres tett, skal psilocybin holde seg relativt lenge tror jeg. Har lest at folk har grevd fram sopp som er flere tusen år gammel, der det fremdeles var rester etter psilocybin.
Spørs helt hvor han har fått tak i dem. Hvis det er i Oslo kan det godt hende det er de såkalte "supernøttene", som er tørka fleinsopp, amfetamin og litt diazepam.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Spørs helt hvor han har fått tak i dem. Hvis det er i Oslo kan det godt hende det er de såkalte "supernøttene", som er tørka fleinsopp, amfetamin og litt diazepam.
Vis hele sitatet...
Er i Oslo ja. Venn av meg endte opp på nach med vedkommende etter Sunkissed for et par uker siden.

Har du eller noen andre her inne testet dem? Han anbefalte dobbeldropping.. Gleder meg til Blå i morgen!
Whats the deal? Hva er greia med å blande amfetamin og diazepam med psilocybin? Hvordan bruksmåte går denne kombinasjon under, "partydop"? Det kan da ihvertfall ikke være med grunnlag for personutvikling man inntar den kombinasjon.

Det høres for min del ut som større mulighet for at det er tørket psilocybin innholdig sopp, ikke ekstrahert psilocybin -det finner du vell fort ut hvis du åpner en kapsel. Spiss Fleinsopp er utrolig vanskelig og dyrke i andre settinger enn naturen selv, så hvis han har dyrket soppene selv vil jeg tro det er en annen type psilocybin innholdig sopp som f.eks Copelandia Cyanescens eller Psilocybe Cubensis.
Sist endret av Quetzalcoatl; 5. juni 2009 kl. 17:59.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Psilocybin brytes ned rimelig kjapt. En tanke er at det kan være 4-AcO-DMT, som konverteres til psilocin akkurat sånn som psilocybin, og dermed vil ha lignende virkning. Rimelig dyrt stoff, til og med rett fra RC-suppliers.

Første tanken som slår meg er at dette må være en jævlig fet partykapsel :P men ikke snort den, varigheten på de forskjellige stoffene vil endres da og opplevelsen kan fort bli ødelagt, litt for intens/kortvarig i starten og dabbe av noe voldsomt siden det er ketamin i. Snorting av psilocybin har jeg forsåvidt aldri hørt noe om.

Regner med dette var ganske dyre greier, mtp. stoffene som er i?
Vis hele sitatet...
Samme tanken slo meg å, 4-aco-dmt høres akkurat ut som en kandidat for denne kapselen. Viss jeg husker riktig så blir 4-aco-dmt omdannet til 4-ho-dmt når det inntas?

Når det gjelder priser på nette så er jeg litt uenig, sist jeg sjekket 4-aco-dmt måtte jeg ut med 180CAD/ca 1000kr, å det var for 1 gram. Tryptaminer er som regel mye billigere en fenthylaminer på nette, ommindre du ikke har en jævlig kjip side du kjøper fra.
Det er ikke noe hokus pokus å ekstrahere psilocybin fra sopp ihvertfall, så det er slettes ikke usansynlig at det er det dere har fått. Organisk psilocybin kan se ut som alt fra hvite eller brune krystaller, til en brun oljeaktig guffe, alt etter som hvor grundig ekstraksjonen er gjennomført.

Men dere vet jo uansett ikke 100% sikkert hva kapslene inneholder, så ikke ta det nasalt.

Rottegift: Psilocybin er ikke spesielt ustabilt. Psilocin derimot, er det lav holdbarhet på.