![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Metalband i Trondheim!
Hei!
Jeg vil egentlig bare sjekke ut hvilke band(helst litt nyoppstarta/ukjente) som finnes i Trondheim og omegn! Spiller i band selv, og vi har tenkt litt på å få til noen splitgigs osv, da helst med noen i sånn ca samme sjanger som oss(metal/rock). KP til de som virkelig klare å finne et gullkorn!
| |
|
"You see man as a rather dismal creature." "Yes. Why not? Look around...
You'll see what's there. Fear, and frightened people who kill what they can't understand." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jeg kjenner noen som speller Punk/Hardcore om det interesserer, starta for ett par uker sida, 15-16 år gamle folk da. De kan nok bli bra når de får øvd nok.
Selv har jeg nettopp vært med på å stifte ett rockeband, men vi har til gode å finne ett øvingslokale enda. Tror de liker ting type Kafka Prosess, som du finner på youtube | |
|
"Say what you mean, mean what you say, put a beat to it, go."
|
|
|
|
Sist endret av Cheroxx; 31. januar 2009 kl. 23:46.
|
|
|
#3 |
|
Vi har holdt på et drygt år selv, så vi tenkte egentlig på noen som har en setliste på rundt 30-45 minutter.
| |
|
You'll see what's there. Fear, and frightened people who kill what they can't understand." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Full forståelse for det. Veit av noen til og som har det (såppas setlist), de spiller vel en miks mellom Hardcore, Melodisk Hardcore og Metal og Punk.
www.myspace.com/tadpoletrondheim Er vel 17 år, 18 i år, tror jeg. | |
|
"Say what you mean, mean what you say, put a beat to it, go."
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vi gutta i Diary of dementica har holdt på i ett års tid selv nå, og spiller litt rundt i trondheim, og er vel med på noen
splitgigs kan jeg tenke meg Sjangeren vår eller, smakebit finns på www.myspace.com/diaryofdementica =) tjohei!
| |
|
"If it looks like i don't give a damn, I most likely don't"
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, det var kvalitet det egentlig, meeen, fremdeles ikke helt
Kan legge ut vår myspace: www.myspace.com/pelagicband Noe rundtomkring i den sjangeren hadde vært realt ![]() frevev: Vi har da spillt med dere før!
| |
|
|
|
|
Sist endret av VinumSabbathi; 1. februar 2009 kl. 00:39.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
|
|
|
#8 |
|
Gitaristen som synger nå
Funker veldig bra for oss iallefall!
| |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
hørtes fett ut ^^ på sidene deres. Dere får ta kontakt om dere er interessert da vet du! Og vi har kommet
oss litt siden sist, står vel med 30 min eller mer tid å spille og herje på nå. God natt forresten!
| |
|
"If it looks like i don't give a damn, I most likely don't"
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja, ska si ifra om vi er interessert! God natt!
Fremdeles keen på andre band! Go ahead
| |
|
|
|
|
Sist endret av VinumSabbathi; 1. februar 2009 kl. 00:45.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|