![]() |
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Nå skal jeg forklare deg hvordan du kan skaffe deg din egen Spotify account vist du ikke har fått tak i invitasjon noen steder.
Alt du trenger å gjøre er å gjøre som forklart under: Først laster du ned og installerer Hide my ip jeg har ikke funnet noen serial eller crack til denne, men det trenger du ikke vist du bare skal lage noen få accounter, for den varer i to dager. Start opp Hide my ip, trykk "hide my ip" e.l Nå når du surfer på nettet går du under en annen ip adresse å en UK proxy. så vips sitter du nede i united states ![]() så går du inn på www.spotify.com/en/get-started visst du har gjort allt rett så skal du komme rett til siden du skriver inn bruker navn osv. visst ikke, kommer du på en side der du må skrive inn et invitation token. Så skriver du abre inn ditt brukernavn å ditt ønskede passord. obs!--> i postal code skriver du inn SW1A 2AB etter du har registrert deg der, så slår du av Hide my ip, åsså går du inn på www.spotify.com/en/ å så på Edit Profile under Account. der endrer du land til Norge, så skriver du inn all original informasjon f.eks din zip code å slik. Vips, du har en Spotify account uten invitasjon ![]() Som vanlig er det ikkje tillatt å spørre eller tilby invites på nFF - sjølv om det er ei lovleg teneste. Grunnen er enkelt og greit at det ikkje passer på et diskusjonsforum. Hold den slags en anna plass. ~Slashdot |
|
|
|
|
|
Sist endret av slashdot; 18. januar 2009 kl. 13:38.
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
|
|
scepticism is a restingplace for human reason, where it can reflect upon its dogmatic wanderings. but it is no dwelling-place for permanent settlement.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
har testet og det funker perfekt
![]() -har jeg skjønt riktig vis "spotify er et nettsted hvor man kan høre på gratis musikk, men er det noen mulighet for å laste ned sangene? -det går vel alltids ann å recorde de, men finnes det noen enklere måter å laste de ned på? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
|
du kan høre på musikk når som helst å når du vil uten noen betingelser, da ser jeg ikke noen grunner til å laste de ned heller:P alt du trenger er stabilt internett tilgang:P |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
|
ok
(Ondskap)-tenkte mest på å laste ned sanger slik at man kan da høre på de hvis man ikke har internett, eller bruke de nedlastede sangene til musikk produksjon, tenker mest på å lage remixer eller bare bruke deler av beats osv! ![]() -finnes det noe/noen andre nedlastnings muligheter annet enn å recorde med audacity? -"og ja jeg vet man bare kan laste ned fra torrentsider" |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
|
ok
(Ondskap)-tenkte mest på å laste ned sanger slik at man kan da høre på de hvis man ikke har internett, eller bruke de nedlastede sangene til musikk produksjon, tenker mest på å lage remixer eller bare bruke deler av beats osv! ![]() -finnes det noe/noen andre nedlastnings muligheter annet enn å recorde med audacity? -"og ja jeg vet man bare kan laste ned fra torrentsider" men tror ikke spotify kommer med noen form for nedlasting funksjon noen gang. eneste muligheten er enten å bruke P2P eller record'e alle sangene, funker sikkert fint, men vil ta utrolig mye lengre tid. For å record'e så kan du bruke et program som heter OpD2d. det får du lastet ned gratis. Dette er en direkte-til-diskverktøy som registrerer lyd fra lydkortet. guide finner du her! |
|
|
|
|
|
Sist endret av Ondskap; 17. januar 2009 kl. 21:27.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
|
|
|
#11 |
|
Medlem
|
Ser ikke problemet med å registrere e-posten sin på siden, også vente litt før man får en invitasjon. Tok under en uke før jeg fikk.
|
|
Jeg har en tegneserie, jeg. Nye striper fra 16. august.
Også har jeg en portefølje og en blogg. Latskap er bare et simpelt uttrykk for min utrolige evne til å leve i øyeblikket
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem
|
Jeg skrev dette i PM til brukeren "Feint" som postet en tråd der han ba om invite:
Sitat: Originalt skrevet av Jonta
Heh, jeg lette livet av meg etter folk som kunne tenke seg å invitere meg i går. Jeg fikk faktisk en e-post med invite, og er kjempeglad.
Det letteste er å søke etter noe slikt som "spotify invite" med Google. Ikke ta en av de første sidene (tror jeg fant min på s. 11 elns), og send e-post til noen som sier dem har. Om du absolutt ikke finner så selges de for ~11 kr. på eBay, men det er jo bare tull Lykke til Jonta |
|
APS-C m/primes - Kameraet mitt tar bra bilder | Les og følg
Aldri skriv "jeg kan ikke så mye om foto, men *". Du kan se, og dermed bedømme et bilde. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem
|
raskt å enkelt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem
|
Huske å sjekke at du bruker GB (UK) proxy og ikke US. Er litt tilfeldig hvilket land proxyen er fra.
"Stop hide" , "Hide IP" helt til du får GB. |
|
|
Sist endret av plohg; 17. januar 2009 kl. 22:48.
|
|
|
#19 |
|
Utestengt
|
Bare for å si det for å bytte til GB trykker du Advanced settings - Så går du der det står IP Adress preferences så tar du vekk krysset på Always se US Based IP.
![]() Takk for dette Onskap! Har rotet med å få tak i Spotify i sikkert 3 uker nå ! Happy happy |
|
|
Sist endret av Apu; 17. januar 2009 kl. 23:53.
|
|
|
#20 |
|
Medlem
|
lettere aa bruke www.unblockism.com
slipper installasjon av hide ip og du skriver bare inn den Url'en med Get_started eller noe og vips, you're in. |
|
Αυτό είναι για μένα ελληνική
Don't tax me, bro |
|
|
|
|
![]() |
| Sosiale bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 uregistrerte) | |
| Trådverktøy | |
|