Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 934
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hola godtfolk.

Jeg har ligget å tenkt på dette spillet nå i over en uke uten å komme nærmere sannheten, har også googlet meg på de få små tingene jeg husker, men kommer ikke noe videre av den grunn.


La oss starte med det jeg husker av story :

Du skal finne den hellige gralen, du må sloss mot mange kjente figurer og handlingen er lagt til middelalderen eller lignende, du er fanget nede i en hule husker jeg og her må du bevege deg store deler av spillet.

Grafikk :

Jeg mener å huske at spilltypen\grafikken var veldig lik det første Thief spillet, mao ser man igjennom øynene på personen og man har en rendert 3dverden rundt seg, ganske crude grafikk hvis jeg ikke husker feil, 640x480 var nok maksoppløsning.

Når det var ute :

Jeg tror jeg kjøpte det faktisk i 1996\8, og spilte det på Pentium 100 -> 166 en plass, det var også full voiceover i spillet husker jeg.


Om vi faktisk er en ridder eller ikke vet jeg ikke, men jeg husker at vi sloss mot mange riddere, våpen husker jeg heller ikke, men mistenker at det var sverd.


FIND IT FOAR MEH!
Hvilket OS var det du spillte det på?

Fant uansett en side med noen spill som omhandler den Hellige Gralen. http://www.mobygames.com/game-group/holy-grail-games
Sist endret av Plectophera; 4. august 2008 kl. 11:50.
3d-verden med litt dårlig grafikk, gammelt og fra middelalderen...

Jeg tenker Montezuma's Return, eller noe i den duren. Husker ikke om du skulle finne gralen der, men jeg syns det høres litt kjent ut.

edit: Link: http://www.abandonia.com/en/games/456
edit2: Så ikke at du nevnte riddere og sverd, da er forslaget mitt noe tvilsomt tror jeg
Sist endret av Archj; 4. august 2008 kl. 22:40.