Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 936
har akkurat kjøpt et nytt album, men det er ei norsk gruppe, så jeg finner ikke albuminformasjon .
Noen som kan hjelpe meg med problemet?
1. Se på coveret.

2. www.discogs.com

3. Nei, vi kan ikke hjelpe deg, da du ikke sier en dritt om albumet ditt. Jeg vet at noen her har tankeleser-evner, men jeg tviler på at de gidder anstrenge seg for noe slikt.
De fleste slike albumsinformasjon plugins og lignende er jo basert på at folk legger det til selv på siden, så du må vel bare ta ansvar? Vist det ikke står på coveret får du prøve google eller hjemmesiden til bandet.
Hvor kjøpte du albumet?
Trådstarter
21 3
1. Coveret står det National Bank på

2. Tusen takk, men ser ikke hvordan det hjelper

3. Men så si hva du trenger da?
Artist: The National Bank
Album: Come on over to the other side

Noe mer?

Ps. Trist at du ikke har tankeleserevner da, ser ikke hvordan det hjelper gjennom en datamaskin^^

Lanze: Jeg bruker å søke etter albuminfo, med WMP, men fant ikke noe, så jeg lurte på om noen visste om noen andre måter å finne det på

MoleInOne Free Record Shop
Sist endret av Kewse; 12. februar 2008 kl. 22:02.
Du kan vel skrive inn informasjonen manuelt, litt tungvint kanskje men men...
Trådstarter
21 3
Ja, men det står fortsatt: Ukjent album (Dato å greier) På Albumslista.
Så vanskelig var det....

http://www.platekompaniet.no/cdprodu...ookie%5Ftest=1

Edit: Skjønte først nå hva du lurte på..
Skriv det manuelt inn i WMP, så hjelper du i tillegg andre som leter etter akkurat det samme som deg. Ta ansvar og gjør det, gjennomfør det!
Sist endret av zorro; 12. februar 2008 kl. 22:17.
Sitat av Kewse
1. Coveret står det National Bank på

2. Tusen takk, men ser ikke hvordan det hjelper

3. Men så si hva du trenger da?
Artist: The National Bank
Album: Come on over to the other side

Noe mer?

Ps. Trist at du ikke har tankeleserevner da, ser ikke hvordan det hjelper gjennom en datamaskin^^

Lanze: Jeg bruker å søke etter albuminfo, med WMP, men fant ikke noe, så jeg lurte på om noen visste om noen andre måter å finne det på

MoleInOne Free Record Shop
Vis hele sitatet...
[quote=Kewse]


NÅ er det DU som spør om hjelp og da kreves det faktisk at man gir litt informasjon. Du må jo skjønne at man burde oppgi artist og album med en gang, det er unødvendig at han skal møtte spørre om det. Greit og være lat, men på og begrens bruken av det utenfor husets fire vegger.

EDIT: Så noen fant noe over meg, lykke til meg og trykke på linken, eller trenger du hjelp? Neida :P
Sist endret av Parkett; 12. februar 2008 kl. 22:18.
Trådstarter
21 3
Tusen takk for hjelpa! =D
Men hvordan hjelper jeg andre ved å skrive inn navnet på sangene?
Og problemet var ikke å finne ut hva sangene het, problemet var at jeg ikke fant det på nettet, med "søk etter albuminformasjon" med WMP xD


Ps: Kunne ikke annet en å le av det svaret parkett:P
xD
Sitat av Kewse
Tusen takk for hjelpa! =D
Men hvordan hjelper jeg andre ved å skrive inn navnet på sangene?
Og problemet var ikke å finne ut hva sangene het, problemet var at jeg ikke fant det på nettet, med "søk etter albuminformasjon" med WMP xD


Ps: Kunne ikke annet en å le av det svaret parkett:P
xD
Vis hele sitatet...
Jaja, :P Uansett hvilket avspillingsprogram bruker du?
Trådstarter
21 3
Jeg bruker WMP til å rippe, og Winamp til å spille av^^
Du da? xD
Sitat av Parkett
Jaja, :P Uansett hvilket avspillingsprogram bruker du?
Vis hele sitatet...
Ok nå ble jeg litt revet med av stundensalvor og tenkte ikke at Wmp står for Winap, laster ned winmap nå og sjekker



EDIT:Wmp står jo for Windows media player. Og er helt på jordet. De siste postene mine har vært helt på jordet og jeg har ikke fulgt med helt. Føler nå at jeg skal dra fra denne tråden før jeg skriver noe mer surr for i dag.
Sist endret av Parkett; 12. februar 2008 kl. 22:39.
Trådstarter
21 3
Huh?
Hva skal du sjekke?:P
Bruker ikke Winamp til å rippe?
Windows Media Player bruker jeg til å rippe!
Sitat av Kewse
Jeg bruker WMP til å rippe, og Winamp til å spille av^^
Du da? xD
Vis hele sitatet...
...

Dette er ikke et forum får chatitng.

Det enkleste blir vel å skruve inn informasjonen manuelt, alt du tregner å vite stpr jo på coveret.
Trådstarter
21 3
Sitat av Diablo
...

Dette er ikke et forum får chatitng.

Det enkleste blir vel å skruve inn informasjonen manuelt, alt du tregner å vite stpr jo på coveret.
Vis hele sitatet...

Sorry Diablo, men det var ment på tull^^



Men sett at jeg skrev inn albuminfo, på Windows Media Player, vil da dem informasjonen hjelpe en annen person?
:P
Sist endret av Kewse; 12. februar 2008 kl. 22:52.