Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 801
Jeg kjøpte min PS3 når den kom ut i fjor. Uti forrige uke så sluttet plutselig lyden å fungere. Det er verken lyd når jeg bruker RGB eller HDMI kabel. Noen som har opplev det samme? Noen som har peiling på hvordan jeg fikser dette problemet?
Det siste jeg vil er å sende den inn til Komplett igjen. Er så sykt stress og tar så lang tid.

Slikt skal jo ikke skje, så jeg har sjekket TV'en og den er helt fin. Prøvd med flere sett med kabler også, men til ingen nytte. Problemet MÅ ligge i maskinen.

-wintrade
Lydkort @ bust =( Med mindre det er en mute-funksjon du kan ha rota deg borti et sted da :P
Har du vært innom settings å sjekket der hva ps3 bruker som "utgang" til lyden? Ta en titt der å se om det er noe kruss.
Instillinger -> lydinstillinger mener jeg på det heter.
-møkk
Wintrade's Avatar
Trådstarter
En liten rettelse; jeg har ikkje kjøpt PS3'en på komplett. Jeg kjøpte den 23.mars 2007 i en butikk i Stavanger.
Har det samme problemet med x360n min og den nye tven... har prøvd det meste når det gjelder instillinger, men ingenting funker =/
Sitat av WonkotheLame
Har det samme problemet med x360n min og den nye tven... har prøvd det meste når det gjelder instillinger, men ingenting funker =/
Vis hele sitatet...

Bruker du komponent kabelen for å få bilde?

På min pioneer så måtte jeg bruke komp for å bilde og scart for å få lyd. Så komp og scart plugg 2 delte inngang.

Sjekk i boka for Tven..
Om du har en litt ny tv så kobler du bare inn alle UTEN om den gule! Det vil si at du kobler i 5 kabler. Om du har en ekstern forsterker så kobler du rød og hvit i denne og de resterdende 3 i tv`n.