Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3893
Hei

Har spotify premium, men synes at selve appen til iPhone er helt på trynet. Har man flere tusen sanger offline blir den utrolig treg, og det går ikke en gang å sortere etter artister..

Derfor lurer jeg på om det er noen mulighet for å få sangene som man har offline i spotify eller eventuelt sangene man har på spotify inn på iPod applikasjonen på iPhone/touch.

Er den eneste metoden å gjøre dette på å laste ned musikken manuelt og deretter legge inn derfra, eller finnes det noen programmer som kan gjøre dette slik at jeg slipper å laste ned 2000 sanger manuelt?

- Mariofrans
Det går ikke, da må først noen greie å bryte krypteringen/whatever spotify bruker for å holde sangene sine sperret for nedlastning/deling med annet software
Så eneste metoden i dette øyeblikk er å bruke recorder eller å manuelt laste ned?...
Sitat av mariofrans Vis innlegg
Så eneste metoden i dette øyeblikk er å bruke recorder eller å manuelt laste ned?...
Vis hele sitatet...
Recorder er utrolig tungvindt og like ulovlig som piratebay.
Kjøpe CDer er også et alternativ
Sist endret av Xernox; 2. mai 2011 kl. 12:48.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Kjøp deg en Android. Mye bedre GUI på droid sin spotify enn iOS sin
Hva har GUIet og si, når det er appen som blir treg? :P
Sitat av Xernox Vis innlegg
Recorder er utrolig tungvindt og like ulovlig som piratebay.
Kjøpe CDer er også et alternativ
Vis hele sitatet...
Det er vel for så vidt ikke ulovlig å ta opp til privat bruk?
Kjøpe Cd'er er uaktuelt med tanke på at jeg ikke hører på noen få artister, hører på utrolig mange med kanskje en-to bra sanger fra hver av dem.
Sist endret av mariofrans; 2. mai 2011 kl. 13:10.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Hva har GUIet og si, når det er appen som blir treg? :P
Vis hele sitatet...
Liker bare android sitt bedre, og spotifyen er ikke konstant treig på android, det hender, men ikke så ofte.

spotify erfaring fra htc hero, xperia x10 mini pro og ipod touch 3g.
Jeg har x10 mini pro og er også veldig fornøyd med appen, men jeg har bare 2-300 sanger. Trådstarter lurte ikke på hva som ser best ut, men heller hvordan man kan spille av sanger i den innebygde iPod-appen fra Spotify.

Off-topic: Innlegg nr. 600 yay...
Sist endret av krJo; 2. mai 2011 kl. 13:12.
Sitat av mariofrans Vis innlegg
Det er vel for så vidt ikke ulovlig å ta opp til privat bruk?
Vis hele sitatet...
Spotify betaler artistene for hver gang sangene deres spilles av i Spotify. Ved å ta opp disse sangene å spille de av via et annet avspillingsprogram så vil du nekte artistene de få ørene de får via Spotify.

Så jo, dette er ulovlig.
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Spotify betaler artistene for hver gang sangene deres spilles av i Spotify. Ved å ta opp disse sangene å spille de av via et annet avspillingsprogram så vil du nekte artistene de få ørene de får via Spotify.

Så jo, dette er ulovlig.
Vis hele sitatet...
Støtter Rejolo her. Det er ikke slik som det var før i tiden hvor det tilsynelatende var lovlig å ta opp til privat bruk på kassett. I begynnelsen var det ikke det, helt til de fant ut en smart løsning om lisenspenger på tomme kassetter. Så hver gang du kjøpte en tom kassett, betalte du også lisens.
Ble helt overbevist her, å ta opp 2000 sanger blir litt annet enn å kjøpe en kassett som man kan ta opp noen få spor på. Uansett, om det er ulovlig eller ikke bryr jeg meg faktisk ikke om.
Sjek ut denne guiden: Laste ned spillelister fra spotify/grooveshark som mp3 - Guide

Da kan du i praksis laste ned alle 2000 sangene automatisk, og dekryptere dem én og én til ipod-vennlig mp3 format på noen få sekunder...
Det blir fortsatt litt arbeid, med mindre noen smarte python freaks forbedrer python-scriptet til å automatisere prosessen...
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Sjek ut denne guiden: Laste ned spillelister fra spotify/grooveshark som mp3 - Guide

Da kan du i praksis laste ned alle 2000 sangene automatisk, og dekryptere dem én og én til ipod-vennlig mp3 format på noen få sekunder...
Det blir fortsatt litt arbeid, med mindre noen smarte python freaks forbedrer python-scriptet til å automatisere prosessen...
Vis hele sitatet...
Æsj, er ikke noe god på python..! Tar for lang tid for meg å dekryptere 2000 sanger
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Så var ønsket ditt plutselig en realitet!
Du kan lese mer om hvordan det funker hos Spotify, eller hos Itavisen
Sist endret av ChS; 4. mai 2011 kl. 13:54.
Sitat av ChS Vis innlegg
Så var ønsket ditt plutselig en realitet!
Du kan lese mer om hvordan det funker hos Spotify, eller hos Itavisen
Vis hele sitatet...
Vel, da må sporene kjøpes ja. Man kan ikke få streaming-spor inn i iPod-appen. Og det funker heller ikke på iPhone.
Sist endret av fuzzy76; 4. mai 2011 kl. 14:06.
Kommer vel noen smarte hackere snart som fikser det gratis
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vet tråden er gammel.

Fortsatt ingen som har en løsning på dette? Begynner å bli drit lei av spotify applikasjonen som er treg, og som er utrolig dårlig til å finne musikk osv. Har heldigvis blitt bedre enn den var...