Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2882
Hallo

Har ett hypotetisk spørsmål til erfarne synsere

Det kom noen "Mano 10" blåvalium etter gammelt.
De kommer fra Thailand. Men de smaker lit surt/syrlig. Tidligere har de hatt en mer bitter smak.
Det har vert noen falske før, de var lyseblå og hadde en helt fojævlig smak, man satt igjen med en rar følelse i tungen etter å ha tygget de, litt iritert/nummen i tungen når den ble føldt mot ganen i ettertid.

Disse ser orginale ut, knall blåfarge hele tabletten gjennom. Men smaken er en annen, den er ikke ubhagelig men annerledes.

Så spørsmålet er om noen vet om de som produserer Mano valiumene har gjort noe med oppskriften eller om disse kan vere gode forfalskninger, gamle opplag eller lignende.

Akkurat nå er funken litt usikker, må gi de noen dager.

Runde, "MANO 10" på ene siden og delestrek på andre, kantene er skråkuttet, i noe som kan se ut som 45* (MANO så er 10 tallet sentrert under).
Hvist man tar en dråpe vann på fingeren og legger den oppå tabletten, suger den vannet rask til seg.

Noen meninger?
hmm.. har spist mange av de før, husker de smakte litt rart og at det var noen mørkere og noen lysere. Dukker stadig opp plenty av dem periodevis der jeg bor hvertfall. Om de er gamle eller ikke vet jeg jo ikke men de pleier vel bli veldig tørre hvis de er gamle kanskje. Si ifra etter noen dager hvis du klarer da
De fungerer garangtert ikke som de skal. Merker det er noe diazepam i de og at jeg får roen over meg.
Jeg har ikke spist noe serlig benzo i det siste (0.5-1mg klonazepam daglig), så når jeg spiser tre stykker burde jeg kjent litt sving på de.

Jeg fikk høre fra en annen at han mente han ble dorlig/syk av de, men jeg tviler ikke på at han har spist 10+ om dagen, kanskje 20. Så det er gjerne der det ligger hos han. Men han sa også at han hadde spist 2 av de norske, gule, 5mg valiumene og at han sovnet med en gang. Det må sies at denne personen spiser store mengder benzo.

Jeg blir som man skal bli på diazepam, men vist jeg skulle tippe, vil jeg ikke tro det er mer en 3mg i hver, tre av disse fungerer kanskje som en "ordentlig" burde.
Men de er bedre en alternativet som er kryssere. Så gir de noen dager til.

Vet de kommer rett fra Thailand. Så de burde vert i orden, vist ikke de kommer fra en gammel beholdning gode forfalskninger eller forandret oppskrift.
hmm. kjipt og høre at de sannsynligvis ikke inneholder det som skal være der da!! Sikkert en grunn til at disse er litt billigere osv, hvertfall de jeg har funnet på nett da.
Husker det var en del av disse i Oslo noen år tilbake. Det var noen som het mano 10 og noen som het namo 10. Om jeg husker riktig. Husker jeg riktig så var det den siste alle ville ha. Ryktet sa de var fra Thailand. De funket bra.
MAno 10 funger veldig bra de første ukene så blir de dårligere og dårlige for hver batch som går Det har ihvertfall vært sånn på sørlandet i de siste årene