Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3290
Hei

Kokainen min ble våt (av vann), er den ødelagt? Er det noe jeg kan/bør gjøre?
Nei, leg den på baderomsgulvet og la den tørke over natten.
Kokainet forandrer ikke molekylstruktur ved tilførsel av vann mener jeg. Den er bare våt. Tørk den og den vil bli brukbar igjen. Tørkemetoder kan diskuteres, men gjør hva du kan. Du trenger bare å få den ren. Ikke stikk den i ovnen, og ei heller i microbølgeovnen.
Skal ikke mange vanndråpene til for å gjøre ett gram helt flytende så jeg regner med at det ikke er snakk om veldig mye fuktighet, da kan du i såfall bare la den ligge i romtemperatur, eller som sanderB sier - legg den på baderomsgulvet, da er den antageligvis god som "ny" før du vet ordet av det

Kokain er i utgangspunktet hygroskopisk om den er veldig ren, da vil den automatisk trekke til seg fuktighet om den ligger åpen men jeg har ikke merket noe spesielt til dette selv.