Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 17293
Har skaffa meg noen superfine krystaller med MDMA som jeg og en kompisgjeng skal kjøre på med idag. Ble anbefalt av selger å blande det i drinken for å få lengre effekt, er fra før av vant med å sniffe men tenkte vi kunne prøve dette i stedet.

Her kommer spørsmålet mitt; er det bare å helle en 0.2-0.4 rett ned i drinken så drikke? Det er ikke vanskeligere enn det? Takk for svar på forhånd :-)
Pakk det inn i rizzla og svelg med rikelig med vann.
150mg holder i massevis, med mindre det er dårlige saker. Bare tull å ta over 200mg i ett drop.
Så du vil ikke anbefale å helle det i en drink?:-)

Det er utrolig bra saker, testa det igår.
Sist endret av Loopwhole; 4. oktober 2014 kl. 14:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ville tatt 160 i en drop, for så å vente halvveis på peaken til siste opp i nesen. Og ikke noe ekstra etter dette, det er lite vits fordi det slår ikke like hardt som første 160 og stripen om du redoserer mer, ender bare i verre nedtur.

Evt. 150mg drop, 70-100mg drop på peak.
Rizla!
Sist endret av weedie; 4. oktober 2014 kl. 15:08.
Sitat av Loopwhole Vis innlegg
Så du vil ikke anbefale å helle det i en drink?:-)

Det er utrolig bra saker, testa det igår.
Vis hele sitatet...
Joda funker fett å ta det i drink, så lenge du er sikker på at du får alt i deg.
Har selv tømt krystallene i bunnen av et shot glass, fyllt på med vann og rørt litt rundt før jeg tømte nedpå. Passa på å fylle glasset flere ganger med vann og drikke sånn at alt kom med. Funker fjell. Du får dog ikke lenger effekt og det smaker labratorium. Anbefaler rizzla på det sterkeste. Sniffing av MDMA er det ingen vits i.

Så lenge MDMA'en havnet i magen din har det ingenting å si hvordan den kommer seg dit.
Sist endret av Lyra; 4. oktober 2014 kl. 16:16.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Sniffing av MDMA er det ingen vits i.
Vis hele sitatet...
Jeg er uenig. Hvis man sniffer det får man fortere effekt og peaken blir mer intens, men det varer også kortere. Personlig liker jeg å kombinere sniffing og dropping med rizzla. Liker best å ta sniffe sånn 80mg først, så når man begynner å få effekt etter rundt 15 min, så dropper man en litt større mengde. Utover kvelden liker jeg gjerne å fylle på med noen striper.
Sitat av Nexusone Vis innlegg
Jeg er uenig. Hvis man sniffer det får man fortere effekt og peaken blir mer intens, men det varer også kortere. Personlig liker jeg å kombinere sniffing og dropping med rizzla. Liker best å ta sniffe sånn 80mg først, så når man begynner å få effekt etter rundt 15 min, så dropper man en litt større mengde. Utover kvelden liker jeg gjerne å fylle på med noen striper.
Vis hele sitatet...
Joda, forsåvidt, er jo også opp til personlig preferanse. Men mener at en kveld med kun snorting eller kun dropping av MDMA så vinner lett dropping.
Hvertfall for meg så er ikke fordelene nok til å veie opp for bakdelene.
Sist endret av Lyra; 4. oktober 2014 kl. 17:01.
Sitat av Nexusone Vis innlegg
Jeg er uenig. Hvis man sniffer det får man fortere effekt og peaken blir mer intens, men det varer også kortere. Personlig liker jeg å kombinere sniffing og dropping med rizzla. Liker best å ta sniffe sånn 80mg først, så når man begynner å få effekt etter rundt 15 min, så dropper man en litt større mengde. Utover kvelden liker jeg gjerne å fylle på med noen striper.
Vis hele sitatet...
Opptaket er best oralt, men for all del, raskere virkning og mer kick med nasalt...og så svir det bittelitt, men etter å ha sniffet litt 2C-I og 2C-B har nesen min blitt immun...

Å blande det i drikke eller å ta det i kapsel/rizzla/tynt papir er ett fett, bortsett fra at å blande det i drikke smaker blærgh... blander seg ut i vann uansett om du gjør det før eller etter at du svelger det
Ikke bland det i drikke, tenk på tennene dine. Pakk inn i rizla eller bare legg krystallbiten på tunga og svelg unna med ett glass vann..
Sitat av Kalyx Vis innlegg
Ikke bland det i drikke, tenk på tennene dine. Pakk inn i rizla eller bare legg krystallbiten på tunga og svelg unna med ett glass vann..
Vis hele sitatet...
Hahah, det samme tenkte jeg!
Den perfekte oppskriften på ødelagte tenner!
Hei. Er det noen her som vet hvordan det er og blande mdma med fleinsopp ? Altså. Tenker ca 30 flein og 100 mdma krystaller eller noe. Takker for alle svar !
Sitat av capone6055 Vis innlegg
Hei. Er det noen her som vet hvordan det er og blande mdma med fleinsopp ? Altså. Tenker ca 30 flein og 100 mdma krystaller eller noe. Takker for alle svar !
Vis hele sitatet...
Søk på hippie flip, så får du opp en hel haug med resultater
Litt OT. Pleier å ta 150 mg i drop og 50 booster også i drop.. Ser at mange anbefaler og snorte boosteren, er dette bedre enn å droppe?
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Litt OT. Pleier å ta 150 mg i drop og 50 booster også i drop.. Ser at mange anbefaler og snorte boosteren, er dette bedre enn å droppe?
Vis hele sitatet...
Av erfaring, nei.
Jeg har en tendens til å bli litt couch-locked om jeg snorter boosteren min (samme doseringer som deg).

Du kan jo gi det et forsøk, mulig du liker det, har en del med hva man liker best selv.

Så er det også et problem at når du er temmelig loka og dybdesynet er helt på trynet blir det litt vanskelig å hakke krystallene ordentlig, og når du snorter store krystaller har de en tendens til å falle ut igjen.

Jeg hiver boosteren min på tunga og svelger nedpå, uten rizzla. Føler det funker fett.
Sist endret av Lyra; 8. oktober 2014 kl. 17:50.
Kan også kjøpe gelatin kapsuler på helsekost, hvis du vil ikke bruke rizla.
jeg personlig dropper det å evt snorter eller dropper når jeg fyller på, aldri prøvd å blande det i drikke da det vil smake helt for jævelig vil jeg tro.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Litt OT. Pleier å ta 150 mg i drop og 50 booster også i drop.. Ser at mange anbefaler og snorte boosteren, er dette bedre enn å droppe?
Vis hele sitatet...
Etter min mening er det bedre å booste med sniffing. Da blir effekten sterkere, det går kortere tid før man kommer ned, noe som kan være greit midt på natten, i og med at man har lyst til å sove før eller siden og ikke vil vente i mange timer når man er kommet hjem Også greit å få raskere effekt da ma n kan ta det når man føler man trenger mer, og slipper da å sløse tid på å vente på at det kicker.

Det er sikkert forksjellig fra person til person, så du bør nok skaffe deg egne erfaringer for å være helt sikker på hva som er best for deg.

Vet ikke helt hva Lyra mener med å hakke krystallene, men jeg pleier å "skrape" de til pulver med et bankkort og en seddel over, kanskje det er det Lyra mener med å "hakke".
Hvorfor ikke bare droppe det? Funker fett.

Hilsen ærlig og redelig fyr i Trondheim
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Litt OT. Pleier å ta 150 mg i drop og 50 booster også i drop.. Ser at mange anbefaler og snorte boosteren, er dette bedre enn å droppe?
Vis hele sitatet...
Personelig (og mange av de jeg turer med), OM jeg skal droppe det, så tar jeg å starter et sted mellom 100-200mg, Når det har gått et kvarters tid (kommer an på kvalitet seff), så snorter jeg en fin linje, å da kicker det bedre når dropperen og linja starter og funke ca likt, det er hvertfall derfor jeg gjør det på den måten.
Føler også at oppturen blir litt hardere, noe jeg liker når jeg først skal ture på Emma.
Men også mange som syntes at selve oppturen kan bli litt hard i seg selv, ved normalt inntak også, så er ikke noe jeg anbefaler om man liker ta det mellow.
Tenkte og dele ett gram med en kompis.

Funker det greit og begynne å droppe 200mg så senere droppe 150mg og tilslutt droppe 50mg?
Sitat av king123 Vis innlegg
Tenkte og dele ett gram med en kompis.

Funker det greit og begynne å droppe 200mg så senere droppe 150mg og tilslutt droppe 50mg?
Vis hele sitatet...
Det er jo helt insane mengder, men funker sikkert greit om dere har toleranse.

Sånn utenom dosene, så liker jeg å ta sånn omtrent samme mengden i booster hver gang.
Sist jeg tok var før sommern.

Var kanskje litt insane dose ja. Kanskje bedre med 200/100 eller
200/50/50 ? + evt en joint i ny og ne.

Edit: har en del div benzo i kroppen, kan dette øke toleransen?
Sist endret av king123; 13. oktober 2014 kl. 00:13.
1.5-2 mg/kg, med booster på 0.5-1 mg/kg er gjerne anbefalt mengde til folk uten toleranse. Over det får man gjerne en økning i bivirkningene i forhold til virkning.

Det er jo varierende hva folk liker, og det er også varierende hvor rent produktet er. Så hvilken dosering dere ender opp med må dere finne ut av selv. Men jeg ville heller gått for de siste doseringene, et halvt gram på en kveld er mye.


Benzoer kan gjøre turen mer mellow, men effekten er størst om du tar en pille under turen (da blir effektene redusert). En normal fast dose vil ikke gjøre stort fra eller til.
Takker for kjappe svar.

Var samme fyren jeg kjøpte av sist jeg tok det, da tok jeg bare 200mg, men det funka drit bra. Nå viser det seg at det nye produktet (ifølge) han et det reneste på markedet. Så kanskje starte med 200mg og se hvordan det funker utover kvelden, før vi evt kjører på med mer? Kommer til og ha med meg pott og beroligende, syns det er greit og ha med.

Flere i min omkrets som ofte tar mdma som sier dem aldri har opplevd så ren mdma. Så lønner seg vel da og starte forsiktig.

En kompis av meg skøyt 200mg av samme type. Lå på sykehuset i 2 dager. Men jeg/vi kommer til og droppe det!!
Med mindre du veier 100 kg eller mer, så er uansett ikke et drop på 200 mg å starte forsiktig - spesielt dersom MDMAen skal være eksepsjonelt ren. Jeg ville lagt førstedroppet på maks 2 mg/kg om dette med kvalitet stemmer, det er ikke noe poeng i å kjøre på med monsterdoser bare fordi kompisen som bruker det hver helg trenger dette for å komme opp (satt på spissen ).

Boosterne er for å forlenge effekten, så om man ikke føler behov for det er det jo bare å la hver. Men kan være lurt å ha det delt opp på forhånd uansett, sånn at man ikke hiver i seg hele posen i en fei når man først er på tur. Lett for... Husk at det totale inntaket gjenspeiler hvor mye hodet ditt får kjørt seg, så jo lavere du holder det totale inntaket, jo mindre nedtur får du også (og jo raskere får kroppen bygget seg opp igjen etterpå).
Forstår hva du mener, vet ikke hvorfor jeg er sånn, men tar alltid mer enn hva jeg trenger, lite peil på mdma så greit og høre her! vi er 2 som tar og en som følger med hvis det skulle skje noe med en av oss, personen vil også gjemme boosterne (dem vet hvordan jeg er).


Veier 78, Så da blir det 156mg la os si 160mg.
Kan jo starte med 60mg i sprøyte og droppe de resterende 100?
Holder det med vanlig lunka vann i sprøyta?
Sist endret av king123; 13. oktober 2014 kl. 01:39.
om man bare sitter å småfyller på formen med 50 om gangen så vil man ikke få en like kraftig/intens rus, men at den heller blir liggende på samme formen, eller at det rett og slett bare dabber av, med tanke på at man trenger stekere påfyll for å i det hele tatt nå den formen man hadde.
Er den intense rusen jeg er ute etter.
Så hva boosterne skal være på da har jeg ikke peilling på.
160 i startdrop og boostere på 80. Så skal du kjenne det godt, spesielt dersom varene er så bra som kameraten din skryter av... Da ligger du på 2 mg/kg + 1 mg/kg boostere... Du kan jo alltids slenge nedpå mer om det er for lite, men verre andre veien. Og når du sier du som regel tar mer enn du trenger, så kan du jo prøve å holde deg innenfor normale doser en gang, se hvordan det er?

Men ville lagt det fra meg å skyte det, om det var det du mente. Ta heller å plugg det om du vil ha ha raskere comeup + mer intens high. Løs opp krystallene i bitte litt vann (så lite som mulig), sug det opp med en sprøyte uten spiss, og ja, resten kan du tenke deg til selv. Eventuelt kan du legge krystallene i en gel-cap og plugge den, det vil løse seg opp greit. Kan bruke vaselin eller hva du måtte ha for å få det inn lettere :P
Sist han solgte meg mdma sa han at det funka bra, han sa egentlig aldri noe om at den var veldig rein. Men denne gangen fortalte han meg at det ikke går an og få reinere. Også en del beskjente som har drivi en stund med det her syns det var sykt bra, og ba meg Være forsiktig med dosene

Tenkte uten nål ja, som du sa inn i ja du vet. Funker 100 i dropp og 60 i sprøyta eller burde jeg ta mindre i sprøyta?

Samme sak som jeg gjorde på speeden med andre ord . Takker for svar, spesielt til randomize

Å ja skal ikke ta mer en anbefalt, se hvordan det går .

Kan komme med en oppdatering ifra kvelden om hvordan det gikk
Sist endret av king123; 13. oktober 2014 kl. 03:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
200mg rein mdma på første er å "være forsiktig" ?
hvorfor bygge unødvendig toleranse med så høye doser?
Du sier du ikke har tatt det før sommeren... 150-170 burde jo være mere nok.
less is more.

mdma er mdma. hvis dealeren din reklamerer med "rein" mdma til tider er det på tide å bytte dealer.
Sist endret av mdmable; 13. oktober 2014 kl. 09:03.
Det blir ikke 200mg, blir som du og randomice sier 2 mg/kg ca 160mg.

han ga meg 1G gratis for at jeg skulle teste det sammen med noen kamerater, så regner med det er noe good shit!

Hadde ikke hørt noe fra han siden før sommer, fikk bare plutselig beskjed at "nå har jeg noe du må prøve".
Sitat av mdmable Vis innlegg
200mg rein mdma på første er å "være forsiktig" ?
hvorfor bygge unødvendig toleranse med så høye doser?
Du sier du ikke har tatt det før sommeren... 150-170 burde jo være mere nok.
less is more.

mdma er mdma. hvis dealeren din reklamerer med "rein" mdma til tider er det på tide å bytte dealer.
Vis hele sitatet...
Han mener vel at det ikke er buffa ut med ræl, hence 'ren' mdma.
Nasalt funker best som boost, og anbefales derfor ikke å starte med... Men som mange over sier, så er det rimlig morsomt å snorte en fin strek rett før peak, for å forlenge peaken med kanskje 30min (+-30min) noe som de fleste liker
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Da jeg var på fest så jeg folk slikke på fingertuppen, samle opp krystaller og suge på fingeren. Ser ingen nevner dette, er dette ikke å anbefale? Forsøkte et par fingertupper, men fikk ikke den helt store effekten.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Da jeg var på fest så jeg folk slikke på fingertuppen, samle opp krystaller og suge på fingeren. Ser ingen nevner dette, er dette ikke å anbefale? Forsøkte et par fingertupper, men fikk ikke den helt store effekten.
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å måle mengde, samt det smaker jo vederstyggelig.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Da jeg var på fest så jeg folk slikke på fingertuppen, samle opp krystaller og suge på fingeren. Ser ingen nevner dette, er dette ikke å anbefale? Forsøkte et par fingertupper, men fikk ikke den helt store effekten.
Vis hele sitatet...
Dette er visst vanlig i andre land, spesiellt nederland og belgia. Party-dosering.

Norge har visst en kultur der det er om å gjøre å ta så mye som mulig og bli så rusa som mulig. Men de har skjønt det i nederland og belgia