Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 960
Hei! Jeg skal selge min laptop og lurer på hva folk mener om pris.

Den ble kjøpt for 1 års tid siden. Er blitt pent behandlet, har sykt bra lyd og skjermkvalitet. Alienware maskin.

17 tommer skjerm
2.30 GHz
8.00 GB ram
64 biters operativsystem

Nvidia grafikkort. Kjører alt av nye spill på høyeste mulig grafikk. Og har imponerende bra lyd i seg til å være laptop. Veldig klart.
Rundt 456 GB harddisk.

Kjøpte den for 16 000 for ett års tid siden. Skal selge den for 10 000 nå. Så spørsmålet mitt er om det er for lavt eller om det er en grei deal ?
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Hei! Jeg skal selge min laptop og lurer på hva folk mener om pris.

Den ble kjøpt for 1 års tid siden. Er blitt pent behandlet, har sykt bra lyd og skjermkvalitet. Alienware maskin.

17 tommer skjerm
2.30 GHz
8.00 GB ram
64 biters operativsystem

Nvidia grafikkort. Kjører alt av nye spill på høyeste mulig grafikk. Og har imponerende bra lyd i seg til å være laptop. Veldig klart.
Rundt 456 GB harddisk.

Kjøpte den for 16 000 for ett års tid siden. Skal selge den for 10 000 nå. Så spørsmålet mitt er om det er for lavt eller om det er en grei deal ?
Vis hele sitatet...
vær mer spesifikk anngående specs, så kan vi hjelpe
Okay! Hvordan finner jeg mest mulig konkrete specs til deg? tenkte jeg var spesifikk nok der men tydeligvis ikke.. Plz help
På kvitringen du fikk sendt på e-post fra dell skal specs stå.
prøvde å finne den men finner den desverre ikke. Mente jeg skulle ha den på mailen.
Last ned Speccy.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Er den ikke på mailen har du nok slettet den. Men utifra hva du har skrevet hittil får jeg inntrykk av at sitter et Nvidia 680M og en eller annen form for Intel i7.

Bruk speccy, HW monitor, Aida64 for å finne spesifikasjonene.
Sist endret av CHillZoNE; 5. februar 2014 kl. 20:17.
Operating System
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
Intel Core i7 3610QM @ 2.30GHz 48 °C
Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 798MHz (11-11-11-28)
Motherboard
Alienware M17xR4 (U3E1) 28 °C
Graphics
Generisk PnP-skjerm (1600x900@60Hz)
Intel HD Graphics 4000 (Dell)
2048MB NVIDIA GeForce GTX 660M (Dell) 36 °C
Storage
465GB Seagate ST9500423AS (SATA) 41 °C
Optical Drives
DTSOFT Virtual CdRom Device
HL-DT-ST DVD+-RW GA31N
Audio
Sound Blaster Recon3Di

takk for tips gutta/jenta =)
Sist endret av Hjelm1; 5. februar 2014 kl. 20:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Hei! Jeg skal selge min laptop og lurer på hva folk mener om pris.

Den ble kjøpt for 1 års tid siden. Er blitt pent behandlet, har sykt bra lyd og skjermkvalitet. Alienware maskin.

17 tommer skjerm
2.30 GHz
8.00 GB ram
64 biters operativsystem

Nvidia grafikkort. Kjører alt av nye spill på høyeste mulig grafikk. Og har imponerende bra lyd i seg til å være laptop. Veldig klart.
Rundt 456 GB harddisk.

Kjøpte den for 16 000 for ett års tid siden. Skal selge den for 10 000 nå. Så spørsmålet mitt er om det er for lavt eller om det er en grei deal ?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal noen kjøpe maskinen din når en får noe nytt som er brukbart til rundt samme prisen? http://www.komplett.no/asus-g750jx-1...049#!tab:extra

Vil ikke si at prisen du har satt er lav. Det kan hende at du kanskje får solgt den til den prisen. En grei deal for deg er det nå sikkert, men ikke for kjøper
Denne er raskere på gaming enn din alienware å koster bare litt over 6000 kr helt ny

http://www.multicom.no/Xishan-W350S-...-p/c/p10627275
Du kan jo være heldig å møte på en fjott av en kjøper, men ingen ved sine fulle fem kjøper en 1 år gammel laptop til 10 000. Levetiden på de der er jo frykelig kort..
Siden det er Alienware får du nok solgt den til en dum 13 åring for 10k
men den er nok ikke vært mer en 5k (mtp specs og at den er burkt i ett år)