Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1293
Hei folkens, går 3d og animasjon på noroff nå, å vi bruker somregel etter skoletid sitte igjen å å ta noen runde Cs, men det blir tamt i lengden. Noen som har Noen forslag foreksempel til noen Gratis "LaN games" som vi kan kjøre her?

TAKK!

Brodz.
Trackmania
ikke minecraft ialfall ^^
Age of Empires, wc3, liero, CoD 1 og 2, star wars jkja, serious sam, UT 2 og 3, noen få jeg kommer på akkurat nå
Liero - som det også er laget en 3d versjon av, men 2d versjonen er og vil bli best. Vi hadde det ekstremt gøy med dette på videregående.

Man har også diablo 1 og 2, som er noen fine timewasters.
på vår skole spiller vi Need For Speed
CS 1.6 var en slager på min skole, helt til skolen blokerte det...
Warcraft 3 sine costum games slår aldri feil!
Spilte utrolig mye trackmania og WC3 når jeg gikk på IKT. Ble god stemning i klassen og alle var med.
Sitat av Brodz Vis innlegg
Hei folkens, går 3d og animasjon på noroff nå, å vi bruker somregel etter skoletid sitte igjen å å ta noen runde Cs, men det blir tamt i lengden. Noen som har Noen forslag foreksempel til noen Gratis "LaN games" som vi kan kjøre her?

TAKK!

Brodz.
Vis hele sitatet...
På Noroff Mediegymnas, Oslo, gikk det mest i Trackmania, AoE og Far Cry, så vidt jeg kan huske . Kan jo spille LAN med de om dere er på samme nettet.
Sist endret av Maol33t; 2. november 2010 kl. 11:11.
Som noen nevner over: Trackmania!
Mange gode forslag her, tror jeg skal ta en titt på trackmania og Liero