Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 851
Hei folkens, har drevet å testet pcn min etter den kom ifra komplett. Den har ikke oppførst seg serlig pent imot meg ifra dag 1. så idag bestemte jeg meg for å teste skjermkortene separat også i crossfire. det som det viste seg at de så absolutt ikke kjørte i crossfire i det heletatt. når jeg testet ene kortet funket det, når jeg plaserte det andre kortet ilag med det (med en crossfire klemme) fikk jeg blå skjerm. når jeg testet "det defekte" kortet fikk jeg opp bilde med det var skurrete og litt flimmer over bokstavene. tenkte nå jeg skulle sende inn dette kortet til komplett. pcn har blitt byggd der, så er det noen som vet om jeg kan bare sende skjermkortet eller om jeg må sende hele pcn? å jeg er 100 % sikker på at det er skjermkortet som er problemet. evnt hvor lang tid tar det å bli tilsendt et nytt ett ?

Brodz.

SKjermkortene er btw et ati radeon HD 5870 Noen som har problemer med drivere til dette kortet aswell? merket mye styr bare for å få til dette riktig.
Sist endret av Brodz; 1. november 2010 kl. 03:47.
Ring komplett, få svar, send inn som de ønsker, problem løst.