Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 766
Hei

Jeg lurte på hvor jeg kunne få tak i effekter til sony vegas (videoredigeringsprogram) som feks gun sounds og effekter til div våpen.

Om noen har peil, kunne dere eventuelt sendt link ?

bruker Sony Vegas HD Platinum 10

Ty for svar :=)
Kommer helt ann på hvor erfaren du er, når det gjelder lyder så må du vel laste ned sample ifra nettet, men angående effekter er det mye du kan lage selv, som pistol flash, kan du tegne i photoshop, husk på å gjøre bildet lysere bak pistolen når skudded går av så det ser ut som realistisk. er du ikke helt den typen vil jeg ambefale deg å prøve FXhome, dette har presets for alt, eneste du trenger å tenke på er scale altså størrelse på ting. Lykke Til!!!!
Lydeffektene fikk jeg til selv, men er ikke så veldig erfaren verken med Sony Vegas eller photoshop Men får prøve FXhome jeg da
Sitat av A Goat Vis innlegg
Lydeffektene fikk jeg til selv, men er ikke så veldig erfaren verken med Sony Vegas eller photoshop Men får prøve FXhome jeg da
Vis hele sitatet...

det som er viktig å huske på med fxhome er at det lagrer ikke lyd, så du må bruke Sony vegas til å legge på lyd effekter Lykke Til !!!
Det passer prefekt, for lydeffektene er allerede fikset :=) Kp til deg