Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 802
Hei,

Kjøpte for noen måneder siden ny laptop. For noen dager siden så kom jeg på at jeg hadde endel spill innpå steam som jeg ikke hadde spilt på lenge, så skulle jeg installere det.

Men det som skjer er at pcen fryser fullstendig når steam driver å updater, eneste jeg kan gjøre er å restarte maskinen helt ved å holde inne power knappen.

Har prøvd så og si alt, utenom å formatere! Det har jeg lite lyst til atm.

Søkte litt rundt på nettet å fant ut at det var andre som haddde/har samme problem som meg, men jeg klarer ikke å finne noen som helst løsning. Mange mener at det er noe kluss inne på "regedit".

Jeg har prøvd å bruke CCleaner, men problemer forsvinner ikke.

Speccs:

6gig DDR3 minne
Intel Core i7 cpu med turbo opptil 2.8 ghz
ATI radeon HD5870 GDDR5 minne
Windows 7 64bit
etc..


Håper noen kan hjelpe.
er det ikke mulig å gå inn på windows via sikkerhetsmodus, for så å instalere og update steam i sikkerhetsmodusen, når dette er ferdig kan du restarte pcen og gå inn på vanlig måte. Skal ikke dette funke ?

håper noen her har svaret på det
Trådstarter
60 1
Tviler egentlig på det :P
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Har du prøvd og kjøre steam i kompatibilitetsmodus?
Sitat av Harabo Vis innlegg
Har du prøvd og kjøre steam i kompatibilitetsmodus?
Vis hele sitatet...
Kjører samme oppsett og har ikke samme problem.


Det trådstarter kan prøve på, er å avinstallere steam helt fullstendig for å deretter prøve å installere det på nytt igjen.
Trådstarter
60 1
Har prøvd å kjøre steam i kompatibilitetsmodus, men pc fryser fortsatt.

Har også prøvde å reinstallere flere ganger

Ingen som aner?