Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 6927
Left 4 Dead 1 og 2 og lagspill som f.eks Rainbow Six Vegas og BC2 er good shit.
MineCraft, ja... støtter opp om den, det er det ultimate loke-spill for LAN
Gears of war co-op!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bumper denne litt... Vil virkelig anbefale TAGAP serien. Spill nummer to kom ut siste dag i juli, og jeg har funnet tilbake til min gamle kjerlighet

Denne trailerern sier vel det meste, men her kommer en kjapp beskrivelse også.

Du spiller en pingvin, på et sjukt anlegg, og oppgaven din er å munche piller (perfekt på freakforum) og redde de andre pingvinene. Jeg har bare spilt spill nummer en, men kommer nok til å ha spilt begge ferdig gjennom høstferien.

Spill en er kun single player, mens spill nummer to har coop-gameplay også.

Spillene krever lite av systemet ditt, burde forsåvidt virke på en gjennomsnitts skolelaptop også, er gratis, og har et genialt plott, etter min mening. Go TAGAP!

Takk for oppmerksomheten, Bl4de out!
Day of Defeat.
League Of Legends er konge bra!
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Bumper denne litt... Vil virkelig anbefale TAGAP serien. Spill nummer to kom ut siste dag i juli, og jeg har funnet tilbake til min gamle kjerlighet

Denne trailerern sier vel det meste, men her kommer en kjapp beskrivelse også.

Du spiller en pingvin, på et sjukt anlegg, og oppgaven din er å munche piller (perfekt på freakforum) og redde de andre pingvinene. Jeg har bare spilt spill nummer en, men kommer nok til å ha spilt begge ferdig gjennom høstferien.

Spill en er kun single player, mens spill nummer to har coop-gameplay også.

Spillene krever lite av systemet ditt, burde forsåvidt virke på en gjennomsnitts skolelaptop også, er gratis, og har et genialt plott, etter min mening. Go TAGAP!

Takk for oppmerksomheten, Bl4de out!
Vis hele sitatet...
Satan, jeg har lett etter det spillet en evighet.. men har aldri klart å komme på hva det het xD Tusen takk! Husker jeg hadde mange gode timer med denne lille geniale kreasjonen!!
Sist endret av 6udxd; 1. oktober 2011 kl. 14:59.
Stronghold Legends
Command and Conquer Read Alert 2! Dritmorsomt spill og lane 2 stykker
Sitat av 6udxd Vis innlegg
Satan, jeg har lett etter det spillet en evighet.. men har aldri klart å komme på hva det het xD Tusen takk! Husker jeg hadde mange gode timer med denne lille geniale kreasjonen!!
Vis hele sitatet...
Your welcome Spre ordet, genialt spill!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Company of Heroes, Borderlands Battlefield 1942 også anbefalt!
Killing Floor, Counter Strike Source, Worms, Scorched Eart, Minecraft.
Sist endret av PerPerPerPer; 4. november 2011 kl. 12:58. Grunn: La til Minecraft.
age of empires 2, gammelt, men fortsatt fantastisk gøy strategi spill, der du spiller fra the dark ages til rett før starten av renesansen. kan dog merkes på windows 7 så kan du få litt problemer med fargeoppsettet i spillet.....
Sitat av Esnc Vis innlegg
Grunnen til at det ikke har blitt nevnt, er nok at det ikke har mulighet for LAN spilling.
Vis hele sitatet...
Ikke innebygd men man kan spille sc2 over lan med starfriend

Foreslår diablo 2 jeg også konge spill Heroes of might and magic 3 kan jo drepe noen timer, samme med openttd.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
minecraft!
Vis hele sitatet...

Minecraft må være ett av de mest kjedelige spill å spille på lan. Det er ikke nok fart.
Battlefield 3!