Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 657
Jeg er en rimelig aktiv gamer, og er avhengig av at utstyret er i orden.
Etter 5 år har nå min m.i.e 3.0 mus begynt å skrante (virker som ledningen sliter med kontakten inni), så den kobler seg ut og inn av usb-porten i tide og utide.
Spørsmålet mitt er om noen av freakerne her vet om noe sted å oppdrive en ny ?
Den er jo gått ut av produksjon, og ingen web-shopper har den, hvis noen sitter med en pent brukt i.e 3.0, så er jeg meget interrisert i å kjøpe til en fornuftig pris.

Hvis dette hadde passet bedre i kjøp og salg, beklager jeg så mye
var en nettsjappe som solgte den for ikke så lenge siden, men husker desverre ikke nettsiden akkurat nå. Skal prøve å finne den
Om det berre er ledningen som begynner aa miste grepet paa musa(jada, roflkopte) saa er det jo en ganske enkel sak aa fa festa dei igjen paa, vil eg tru
Du kan prøve ebay e.l. De har som regel det aller meste.
Trådstarter
Sitat av Kripos
Om det berre er ledningen som begynner aa miste grepet paa musa(jada, roflkopte) saa er det jo en ganske enkel sak aa fa festa dei igjen paa, vil eg tru
Vis hele sitatet...

I og med at jeg ikke kan finne en eneste skrue på musen, så er det ikke en smal sak akkurat
musen blir mye solgt på ebay for tiden, prisen er noe stiv tho. ligger på mellom 500-1000,
selv har jeg en med hyperglides, men siden scollen ikke funker antar jeg du ikke er interessert i den =)
Trådstarter
Sitat av Nenzo
musen blir mye solgt på ebay for tiden, prisen er noe stiv tho. ligger på mellom 500-1000,
selv har jeg en med hyperglides, men siden scollen ikke funker antar jeg du ikke er interessert i den =)
Vis hele sitatet...

1000kr er litt i høyeste laget for en som snart skal begynne på studentlivet, og flytte ut hjemmefra
Ellers, så er jeg nok ikke interessert i en mus som har ødelagt scrollhjul nej
Skruene er under "fotene" på musa, eller under skates'a eller hva nå kidsa kaller de...

Om den shoppen Destroyy fant ikke har den inne eller det blir noe tull med den kan jeg anbefale deg Ms Laser mouse 6000 jeg har leita etter en erstatter til min intelli explorer 3.0 i en god stund jeg og å idag var jeg å henta meg ei ms lm 6000 og er hittil fornøyd, jeg antar det ikke er noe jeg ikke har lagt merke til å utsette på den men det jeg antar du er ute etter som jeg var ute etter er designet på selve musa, ms 6000 er noe mindre enn 3.0 men den sitter akkurat som 3.0 i hånda
Trådstarter
Sitat av ztaale
Skruene er under "fotene" på musa, eller under skates'a eller hva nå kidsa kaller de...

Om den shoppen Destroyy fant ikke har den inne eller det blir noe tull med den kan jeg anbefale deg Ms Laser mouse 6000 jeg har leita etter en erstatter til min intelli explorer 3.0 i en god stund jeg og å idag var jeg å henta meg ei ms lm 6000 og er hittil fornøyd, jeg antar det ikke er noe jeg ikke har lagt merke til å utsette på den men det jeg antar du er ute etter som jeg var ute etter er designet på selve musa, ms 6000 er noe mindre enn 3.0 men den sitter akkurat som 3.0 i hånda
Vis hele sitatet...

Jeg sendte en mail til den webshoppen for å høre om de har den på lager. Så også litt på ms 6000, men har hørt mye fælt om at den sliter ved raske bevegelser, så vet ikke helt

Edit: de hadde noen få eksemplarer igjen, og leveringstid var innen en uke slengte inn en bestilling.
Sist endret av WembY; 22. mars 2006 kl. 23:07.
Noen som har noen erfaringer med weblager i det heletatt? Er de seriøse og hvordan er leveringen?
Bestilte meg Ms. 3.0 derfra. Har fått den, virker på en måte litt shabby. Kom ikke i originalpakkning. Men den kom da, litt lang leveringstid, men den funker.