Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1492
Leter etter skytespill til pc. Vil at spillet skal vere litt som battlefield & GTA spillene, der du har en viss frihet til å gå rundt, og kunne kjøre bil/fly/båt.

PC-en jeg bruker:


Prosessor: Intel(R) Core(TM)2 Due CPU T9300 @ 2.50GHz 2,50GHz
Minne (RAM): 4,00 GB
Systemtype: 32-biters operativsystem
Sist endret av femtiåttitre; 28. mai 2009 kl. 14:27.
har sitti å game Vin Diesels Wheelman i det siste, ganske morro egentlig
fallout 3 , er ikke mulig og kjøre bil/fly/båt men er konge spill..
men du kan jo også teste saints row 2 ..
lignende GTA
og om du dropper mulighet for kjøring av ting så fins det utrolig mange gode fps spill
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
om du dropper mulighet for kjøring av ting så fins det utrolig mange gode fps spill
Vis hele sitatet...
Kan selvfølgelig droppe det om spillet er bra
om du dropper mulighenten for first person, og shooter, så kan du jo bare spille heroes 3 og civilication 2
Incogn1to, har du noen bra spill der du ikke har muligheten for å kjøre?
Gudfaren spillene, mafia spillene? Bil, skyting og slåssing.
Team Fortress 2 , cs:s , call of duty world at war , cod 4 , left 4 dead , doom 3, bioshock , F.E.A.R 2

vet dette er litt off topic , men siden jeg har gitt svar og det omhandler spill..
Noen som har testa nyeste flight simulator ? (Microsoft Flight Simulator X ) eller noe i den duren
Sist endret av Incogn1to; 28. mai 2009 kl. 15:52.
Call of duty, cs, Fear (meget bra spill, spes 2'eren), Far cry, unreal tournament osv osv osv.

Det er ett hav av spill, men du kan jo besøke www.gamespot.com og browse spillene der med sine respektive karakterer

Jeg sjekker siden daglig for nye spill etc ^^
Spilte endel S.T.A.L.K.E.R Clear Sky før. Morsomste skytespillet jeg har vært borti, det er som Fallout 3, bortsett fra at det faktisk er morsomt å spille.
Killing Floor. Krever ikke mye av pcn din og er drit gøy. Skyter zombier som på left for dead, men det er mye bedre.
Kjøp deg Fallout3 og du vil glemme at noe annet eksisterer
Hvem trenger vel bil/båt eller fly i en slik verden?
Killing floor, L4D, BF2, CoD4, CoD6 ( Modern warefare 2) når det kommer da.., Farcry 2, Battelfield 1943, TF2.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Det orginale F.E.A.R spillet er en klassiker.
I skrivende stund kan du laste ned Unreal tournament 3 gratis på steam. om 9.2timer er tildbudet ferdig.
Sist endret av mo3; 31. mai 2009 kl. 12:46.
Sitat av mo3 Vis innlegg
I skrivende stund kan du laste ned Unreal tournament 3 gratis på steam. om 9.2timer er tildbudet ferdig.
Vis hele sitatet...
Pass på å si at du er 18 når du skal laste det ned-_____________________-
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av mo3 Vis innlegg
I skrivende stund kan du laste ned Unreal tournament 3 gratis på steam. om 9.2timer er tildbudet ferdig.
Vis hele sitatet...
Så i praksis, så hadde du 9.2 timer til å laste ned x antall gb og spille mest mulig. Uansett er UT3 et kult spill, og det ble veldig populært etter at steam lanserte det. Før den tid ble det regnet som et dødt spill. Jeg mener det verd de 10-15€ det koster etter free weekend dealen.

Left 4 Dead er jo det ultimate fps spillet i min mening. Her handler det ikke bare om treffsikkerhet osv. Men først og fremst samarbeid med dine 3 lagkamerater. Og best av alt.... Det er horder på horder med Zombies.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Fylte 18 igår så ingen problem for meg ^^
Vis hele sitatet...
hehe, trur det holder å sette bursdagsdatoen din til 18, uten at det nødvendigvis stemmer med account info?
er 16 nå, skreiv jeg var 16, og bang, " you have no access"
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
ArmA II kommer jo snart ut? (19. Juni) Bør være utmerket! Trailer her
Sist endret av flexd; 31. mai 2009 kl. 17:58.