Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1255
Jeg vil ha en bildekarusell på nettsiden min som skal fungere slik at den henter ut bilder og viser de etter hverandre horisontalt i en slags karusell. Altså slik at etter det siste bildet kommer det første bildet igjen. Og så skal det være mulig å klikke seg til høyre og venstre, og bla igjennom bildene. Ikke noe særlig avansert egentlig, men virkelig helt umulig å finne en som er bra på nettet. Noen forslag? Tenker en som er basert på jquery ihvertfall.
Part time ninja
locked65's Avatar
Søketips: jquery slider.

Det finnes tonnevis med jquery plugins som gjør akkurat dette for deg. Google.
Trådstarter
50 5
Sitat av moridin Vis innlegg
sexy slider (f.eks) gjør akkurat dette: http://codecanyon.net/item/sexy-slid..._preview/87148
Vis hele sitatet...
Sånne løsninger som dette har vi vært innom flere ganger. Problemet er at vi vil ha flere bilder ved siden av hverandre. Ikke ett om gangen. Og det har ikke vært særlig lett å modifisere de vi har funnet.

Sitat av locked65 Vis innlegg
Søketips: jquery slider.

Det finnes tonnevis med jquery plugins som gjør akkurat dette for deg. Google.
Vis hele sitatet...
Vi har brukt Google utrolig mye, og søkt på akkurat det du foreslo Problemet er det jeg skrev i forrige post.
jquery med wordpress plugins gjør susen, er litt arbeid å få det fungerende 100% men det er ikke /alt/ for vanskelig, lykke til!