Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 661
Hei, jeg leter etter et program som kan synkronisere en mappe over flere datamaskiner.

det må virke både på windows XP og windows 7, det er primært skolearbeid, word dokumenter osv. Filene er ganske små.

Noen som har noen forslag?
Synctoy + nfs eller dropbox f.eks
Part time ninja
locked65's Avatar
Dropbox må være det ultimate for deg. Får vel en 2gb gratis så kan du kjøpe mer om du trenger. Kan synce til alle windows OS og linux.
Sitat av locked65 Vis innlegg
Dropbox må være det ultimate for deg. Får vel en 2gb gratis så kan du kjøpe mer om du trenger. Kan synce til alle windows OS og linux.
Vis hele sitatet...
Android også
Part time ninja
locked65's Avatar
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Android også
Vis hele sitatet...
Som i bunn og grunn er linux
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:07.
Dropbox støttes. Det finnes også til iOS og Mac OS X samt at filområdet ditt er tilgjengelig for deg når du logger inn på dropbox.com. Herifra kan du også laste opp filer, dele mapper med venner/samarbeidspartnere hvis dere jobber med et felles prosjekt osv. Kort sagt et genialt lite program!
Støtter Dropbox. Prøvd mange av disse progga selv, og har enda ikke funnet noe jeg ikke liker med dropbox. Liker seff også iphone-støtte da.
Takk til alle som anbefalte Dropbox, funker veldig bra til mitt bruk!