Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 862
Yo.

Litt usikker om jeg har postet denne i feil forum, så admin; vær vennlig å flytt den om nødvendig.

Jeg har i en lang periode drevet med tipping. Følger med på de største ligaene, men også de mindre. Jeg synes også at web programmering osv. er veldig interessant, så derfor har jeg mixet disse til en combo: nettside med tippetips. Link til siden.


Jeg har også en facebook-side for dette, og har brukt noen hundre kroner på annonsering gjennom facebook-annonser. Joda, jeg har fått mange nye likes også videre, men vil gjerne ta et nytt steg.

Det kan virke som at jeg skryter når jeg sier at dagbladet, vg, tvsporten og sånn er nødt til å bøye seg i støvet, men jeg kan dette. Derfor har jeg lyst til å skaffe et bredere publikum, men problemet er hvordan jeg skal få spredd dette? Jeg synes rett og slett at det er urettferdig om ikke andre som tipper skal få lov til å se tipsene, bare fordi de ikke har hørt om dette. Jeg er sikker på at om folk hadde visst om siden, så hadde de også brukt den.

Takk for at du leste osv. Setter pris på alle svar.
Sist endret av Dagensspill; 15. april 2012 kl. 22:58.
Søkemotoroptimalisering er noe du burde ta en titt på hvis du ikke har gjort det allerede. Eventuelt gå enda lengre å betale for å havne høyere opp på søkemotorer. Sitter du på en del penger finnes det vel relevante magasiner, aviser, nettsider og liknende hvor du kan kjøpe annonseplass, her er det bare å søke rundt.

Alt kommer vel litt ann på budsjettet ditt.
Sist endret av Kugie; 15. april 2012 kl. 23:03.
Finst evig med forum for tippe-entusiaster, hadde starta med å spre siden der istedet for freakforum. Problemet ditt er vel mer at det finst utallige sider som har eksakt samme konsept, så du må nok starte i det små og få noen venner til å bruke siden din og følge dine tips og spre budskapet videre om de faktisk blir rik av det :P
Part time ninja
locked65's Avatar
Jeg vet ivertfall at du har stjelt layouten.

Les deg opp på sosial markedsføring.
Som nevnt tidligere; Search Engine Optimization (SEO) er noen viktige grep du kan ta, spesielt for å havne lenger opp i søkeresultatene hos bla. Google. Det er tonnevis med litteratur på emnet, så du har en del å ta tak i.