Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3022
La oss heller innspirere freaks i utlandet!

"Personal Information stolen from Vodafone's database, police believe a modified Norwegian hacking application has been used"

[EDIT:] åja, og KP te dæ, Voldern!
Sist endret av Turbolego; 16. september 2007 kl. 19:57.
Sitat av Turbolego
La oss heller innspirere freaks i utlandet!

"Personal Information stolen from Vodafone's database, police believe a modified Norwegian hacking application has been used"
Vis hele sitatet...
Problemet er jo at bruken av personnummer som en autentisering er unikt for Norge i hele verden.
Will digg it! skal spre saken til venner, bekjente og ukjente.

Pirkedit: Burde ikke "i"en i emne tittelen byttes ut med "til"? ble litt forvira først når jeg leste emnetittelen.
Sist endret av Diablo; 16. september 2007 kl. 20:05.
Sitat av Deezire
Problemet er jo at bruken av personnummer som en autentisering er unikt for Norge i hele verden.
Vis hele sitatet...
err... desto større grunn til å fortelle verden hvor dustete Mobilfirmaer i Norge er!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Turbolego
err... desto større grunn til å fortelle verden hvor dustete Mobilfirmaer i Norge er!
Vis hele sitatet...
Err, desto større grunn til å fortelle verden kor toppmålt idiotisk det er å bruke noko meint for identifisering til å autentisere folk.
Flott tiltak. Skal spre til venner og kjente!
Digget

... 10 tegn
jaG
Produktutvikler
Slenger meg på!

Allerede fortalt dette til mange, og kommer ikke til slutte.
Dugg. Kanskje en ide å legge en link til digg i bloggen slik at folk som har lest artikkelen kan "digge" den. All erfaring viser at det fører til flere diggs.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ruuuty
Dugg. Kanskje en ide å legge en link til digg i bloggen slik at folk som har lest artikkelen kan "digge" den. All erfaring viser at det fører til flere diggs.
Vis hele sitatet...
Takk for forslaget. Heiv til en eg
Dugg. Får bare håpe mediene her i landet også gir Politiet et helvete. Sjekk btw siste ledd i den paragrafen Tele2 har anmeldt dette ut fra for litt interessant lesning
Får vel henge på denne, slutter snart hos Tele2. Så dette blir mitt "takk for meg".
I've done my diggin', sir. Får utnytte de 30 PCene som står på klasserommet vårt til det fulle nå.
Concider it done!
Altså.. Hvem prøver tele2 å anmelde? DIREKTE skyldfraskrivelse!

Lekkert bilde i DB
Ser saken kom på framsiden av digg, men er ikke spesielt mange så har kommentert den. Merket du noe trafikk vidarlo?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Har merka litt trafikk ja, for å sei det mildt.
Tele2, the company that brings you small bills - my ass. Håper at de går i konkurs.
Noen som har oversikt på hvor mange ganger applikasjonen ble lastet ned?
Det blir liv her hvis Kripos kommer og vil ha maskinene mine, om det skulle vise seg at jeg har lastet ned noen hundre navn ..
Lenge leve å gjøre ting i det preventives navn!
Sitat av Myhre
Noen som har oversikt på hvor mange ganger applikasjonen ble lastet ned?
Det blir liv her hvis Kripos kommer og vil ha maskinene mine, om det skulle vise seg at jeg har lastet ned noen hundre navn ..
Lenge leve å gjøre ting i det preventives navn!
Vis hele sitatet...
Hvor mange ganger programmet ble lastet ned vet jeg ikke, men det var ca 4000 sidevisninger på Mitnick-side nummer 2.