Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 691
Jeg prøver å spille av en video snutt på nett, men den vil ikke starte. Jeg trykker på start men den bare hopper tilbake på start. Håper noen kjenner problemet og kan gi meg svar. Jeg har oppdatert media spilleren, så det skal ikke være noe problem der.
Skjer dette med alle steder der du prøver å spille av videoen? Feks youtube eller andre?
Nei, det skjer ikke med alt. Jeg har sett videoen et annet sted, men her hjemme virket den ikke.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Vent 5min-1t og prøv igjen.. kanskje det bare er et midlertidig problem.
Noe av det samme jeg opplever.

Spesielt hvis det er video som streames i windows mediaplayer( ?)

Som for eksempel Tv2 Webtv. Trykker på start, men da står det kun "Ready" under. Og ingenting skjer..
Ingen av dere opplyser hvilket OS dere kjører, heller ikke hvilken nettleser dere bruker.
Fikset det problemet for Mamma for 10 min siden faktisk. Firefox var løsningen. (Gud velsigne remote control)
Om det ikke skulle funke, sleng inn en codec pack(long shot, men kan funke.) anbefaler Cole2k Codec Pack
Hver gang jeg får slike problemer, fyrer jeg bare video-linken i VLC Media player...
Open Stream... --> Video Link... -> Enter tast.
Denne metoden synes jeg er best, fordi VLC Media player har nesten alle codecene ferdig innstallert...
Merk: denne metoden bruker jeg på skole-pc'ne siden det å innstallere de manglende codeecene på ALLE Internet Explorerne blir for mye pes, isteden har jeg VLC-Media player'n ferdig innstallert på usb-penn.

Synes du skal gå for MagicalTrevor sitt forslag, jeg!