Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2249
Heisann, Lurer enkelt og greit på om man er så "heldig" og blir trukket ut på pissings ved innrykk i militæret, om det vil søkes etter preparater som Imovane? Hvor lenge kan Imovane spores i urinprøve og blodprøve?

Hvis jeg fks. tar Imovane kvelden før innrykk, vil dette mest sannsynlig oppdages hvis jeg må ta urin/blodtest?

Har desverre ingen resept på Imovane for tiden, og tiden før innrykk er litt for knapp til og få gjort noe med det.
http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&...VGvEfA&cad=rja

Googlet det for deg. St. Olavs hospital har en liste for hvor lang sporingstid det er ved forskjellige medikamenter i urinen. Siden Imovane har virkestoffet Zopiklon i seg har det tre dagers sporbarhet i urinen.
Takk for det! Er det sannsynlig at de vil lete etter det, hvis de sjekker for andre rusmidler?
Vet ikke helt hvor vanlig det er, men sitter å ser på ett skjema nå, det som blir sendt til analyse.
Imovane står både på legemiddelanalyse og rusanalyse. Hvis jeg var deg ville jeg droppet det, for sikkerhets skyld.
Sist endret av kake24; 8. januar 2012 kl. 12:38.
Da jeg var på innrykket måtte jeg pissa pga. bikkja merkerte baggen min.
Hadde tatt en imovane kvelden før for å få sove, har ikke resept på det, men fikk en av faren min. Forklarte dette når de spurte om jeg hadde tatt noe de siste 24 timene. Alt var ok etter jeg pissa reint for hasj.
Ah, fantastisk! akkurat det jeg trengte og høre.
Uten å vite dette helt sikkert kan jeg ikke forstå at det skal være et problem. Selvfølgelig kan det være at betenkelig at du ikke har resept, men Imovane er veldig vanlig legemiddel og tror ikke leger eller andre kontrollorganer reagerer så veldig på at foreldre f.eks gir noen tabeletter til sine barn under vansklige perioder.

Dessuten bruker miltæret selv Zolpidem for soldater som skal på oppdrag og er avhengige av en god natts søvn (vet ikke om det gjelder det norske forsvaret, men vet at både Frankrike og USA bruker dette), dog ikke samme virkestoff som i Imovane der du finner Zopiclone, men ikke så veldig stor forskjell på disse stoffene.
Sitat av sibbeee Vis innlegg

Dessuten bruker miltæret selv Zolpidem for soldater som skal på oppdrag og er avhengige av en god natts søvn (vet ikke om det gjelder det norske forsvaret, men vet at både Frankrike og USA bruker dette), dog ikke samme virkestoff som i Imovane der du finner Zopiclone, men ikke så veldig stor forskjell på disse stoffene.
Vis hele sitatet...
Zolpidem = Stilnoct Halveringstid på 0,8-4 timer.

Zopliclone = Immovane Halveringstid: 4-6 timer

Sånn som jeg skjønner det så virker stilnoct raskere, men jeg er ingen farmasøyt.
1 jævla sovepille skal du ikke være redd for å bli "tatt" på. Si du fikk den av familien fordi du ikke fikk sove natten før, og ville være våken til sesjon...