Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5016
Jeg så en loftseng fra ikea som var ganske billig, jeg forhørte meg med de som jobbet der om hvor mye vekt den tålte, men de hadde ikke den fjerneste anelse.

Er det noen som har en idè om en loftseng av denne type tåler 2 stk (120 kg til sammen)?

Vet jo at dere ikke har noen forutsetning til å vite det, men selv har jeg ikke den fjerneste anelse, så hadde hjulpet å få noen gjetninger fra dere :P
En venn har en slik, den tåler to voksne tilogmed med jevne rytmiske økninger av vekten.

Men anbefaler og feste til veggen for og hindre "fleksing" av bena, da den egentlig ikke er stivet av nok fra før.
120 kg er helt normal vekt for et voksent menneske og selvfølglig tåler sengen det. Bredden tilsier til og med mulighet for to personer av denne tyngden. Ville vært mer skeptisk til om gulvet ditt tåler de tynne beina.

Hvis du har parkettgulv ville jeg vært skeptisk til at beina lager merker/hull i gulvet. Samme med vinylbelegg.